zaterdag 30 juni 2007

Eindelijk sinds lange tijd heb ik tot nu toe weer eens een normale trainingsweek kunnen volbrengen. Na de intervaltraining van maandag en de zwemtraining van woensdag heb ik vandaag weer eens op de donderdagavond mee kunnen trainen tijdens de intervaltraining.

Rob Oosterbaan en Jerien Klaver waren belangstellend en vroegen zich af waar ik al die tijd was geweest. Na mijn uitleg begrepen ze mijn afwezig tijdens de trainingen.
Met Jerien gekletst over haar vorderingen voor de hele triathlon van dit jaar. Ze vertelde dat zij in haar vakantie een zwemtraining van 4 km had volbracht. Het was zwaar liet ze zich ontvallen. Ook nog even met Rob gesproken over zijn vorderingen voor de hele triathlon. Hij kampte ook al met vermoeidheidsklachten, maar hij gaat toch wel gewoon door. Maar ja, hij is ervaren met zijn derde opeenvolgende triathlon.
Ik ben blij dat ik ondanks de vermoeidheid donderdagavond toch ben gaan trainen.

Vandaag is ook nog een fietstraining afgewerkt. Door de harde wind tegen was het een echte training waarbij ik kracht kon opdoen. Het lukte me goed om tempo te houden.
Morgen wil ik ook nog proberen om een looptraining in te plannen. Als dat lukt, kan ik stellen dat ik eindelijk weer op de weg terug ben en dat ik de vermoeidheidsklachten hopelijk achter me kan laten. Vooral niet op de zaken vooruitlopen en afwachten welke reactie ik eventueel volgende week kan verwachten.

Geen opmerkingen: