dinsdag 26 juni 2007

Eerste intervaltraining sinds lange tijd

Gisteren heb ik voor het eerst sinds een lange tijd weer eens een intervaltraining bij TVA meegelopen. Ik kan me niet precies meer herinneren hoelang geleden ik de laatste intervaltraining heb meegelopen. Het moet in ieder geval zeker zo'n 8 weken geleden zijn geweest. Het is weer een aangename kennismaking en ik heb uiteraard wel enige spierpijn vandaag.

Met de eerste training in lange tijden hoop ik weer de weg te zijn ingeslagen die nodig is om een aanvang te maken met de voorbereiding op de Long Distance.
Vooruitlopend op deze voorbereiding moet nog wel een zinnig trainingsprogramma worden gemaakt als voorbereiding op de deelname aan de Triple Play van de komende Holland Triathlon.
Door de blessure en het langzame herstel van Petra Haan heb ik David Westdorp bereid gevonden om haar plaats in te nemen zodat het team toch compleet zal zijn.
Collega Peter Noij, David Westdorp en ik gaan samen de Triple Play doen dit jaar.
Om Petra toch te betrekken bij de Triple Play heb ik haar gevraagd of zij ons team wil coachen/begeleiden tijdens de wedstrijd. Er is genoeg te doen op die dag voor haar, dus hopelijk vergeet ze daardoor het feit dat zij door haar blessure en het trage herstel daarvan, niet deel kan nemen aan de Triple Play.

Geen opmerkingen: