zondag 17 juni 2007

Duurlooptraining bij Just Run

Zoals ik al eerder meldde had ik niet de energie om deel te nemen aan de laatste wedstrijd uit Almeers Triathlon Circuit. Achteraf gezien wel jammer want daardoor heb ik mijn plaatsje in de eindranglijst niet kunnen verbeteren. Uiteindelijk ben ik 8e geworden in het eindklassement. Kijkende naar de wedstrijden waaraan ik heb deelgenomen, denk ik dat ik met name met bij het fietsen nog wel wat verbetering kan boeken. Al met al ben ik tevreden mede gezien de periode die ik achter de rug en waarvan ik kan stellen dat die mijn trainingen absoluut niet ten goede zijn gekomen.

Deze week heb ik ook weer eens een duurlooptraining bij Just Run meegedaan. Er is veel veranderd sinds ik weg ben gegaan bij mijn loopvereniging. Vanwege het slechte weer was het niet druk maar toch waren er wel de nodige mensen die ik niet ken. Enkelen waren belangstellend en vroegen hoe het met mij ging.
Samen met mijn (ex) loopmaatjes Petra Haan en Rene Kok lekker een duurloopje van een uur gelopen in een bijzonder goed duurtempo. Het leek mij een goede voorbereiding op mijn allereerste triathlonwedstrijd.

De avond voor de triathlonwedstrijd heb ik alle benodigde spullen klaar gezet om er voor te zorgen dat ik niets zou vergeten. Mijn racefiets nog even helemaal nagekeken en de bandjes nog even extra opgepompt. Aan de voorbereiding zal het zeker niet gaan liggen, mocht het om welke reden dan ook misgaan.

Geen opmerkingen: