vrijdag 8 juni 2007

Trainingen en mijn hond

Doordat ik momenteel kamp met ziekteverschijnselen kan ik niet trainen zoals ik graag zou willen. Ik ben soms te moe om te trainen en soms te lustloos en soms heb ik gewoon helemaal geen zin om te trainen. Niets voor mij en geeft dus aan dat ik echt niet goed in mijn vel steek.
Komt hierdoor mijn ambitie om mee te doen aan de Long Distance in gevaar.
Vooralsnog niet maar het moet natuurlijk niet te lang gaan duren want ik wil wel in september starten met de voorbereidingen.

Ik probeer als afleiding meer met onze hond bezig te zijn op de momenten dat ik niet kan trainen om bovengenoemde redenen. Chip, zo heet onze hond, heeft in mei meegedaan aan een show in Ermelo. Chip kwam bij de laatse zeven van zijn categorie waarvan er in totaal een stuk of 20 meededen. Met de kwalificatie "veel belovend", moest hij de ring verlaten.
Volgens de fokker van Chip (kennel van de Gouden Spetters) was hij ietsje aan de dikke kant.
Iets wat van mij niet kan worden gezegd, kan dus wel van onze hond worden gezegd.
Dus Chip is op dieet ! Niet op het Sonja Bakkerdieet, maar gewoon minder te eten krijgen, moet tot resultaat leiden. Hopelijk is hij op gewicht voor de volgende show en komen zijn lijnen beter uit. Chip is in ieder geval een mooie afleiding alhoewel ik toch wel ongedurig ben van tijd tot tijd.

Geen opmerkingen: