vrijdag 1 juni 2007

De overstap naar TVA en het verdere verloop

Nadat ik de overstap had gemaakt, waren de trainingen de eerste kennismaking met de triathlonvereniging. De trainingen zijn op maandagavond (intervaltraining), op dinsdagavond (in het seizoen fietstraining), op woensdagmiddag (zwemtraining), op donderdagavond (intervaltraining) en op zaterdagmiddag (zwemtraining).
Omdat 2007 een overgangsjaar is, had ik mezelf voorgenomen om de beide intervaltrainingen mee te nemen in het trainingsprogramma en in ieder geval één van de zwemtrainingen.
De allereerste training was de looptraining op de maandagavond. Wat een kleine opkomst van de leden was het eerste wat mij opviel. We trainen hooguit met 12 man/vrouw tijdens een training. Op de donderdagavond bleek dat niet anders te zijn. Het niveau van de training zijn het best te omschrijven als pittig.
De zwemtraining op de woensdagmiddag komt mij het beste uit, dus op dat tijdstip wordt de zwemtraining ingepland.
De intervaltrainingen gaan direct goed en ik kan ook goed meekomen.
Het zwemmen daaraan tegen heeft even zijn tijd nodig maar inmiddels zwem ik al in baan drie op de woensdag en kan ik dit niveau goed bijhouden.
De fietstrainingen doen ik vooralsnog zelf en dit komt omdat ik gewoon de tijd niet heb om dit ook nog eens in te plannen.

Mijn trainingen zijn :
- maandag/intervaltraining;
- woensdag/zwemtraining;
- donderdag/intervaltraining
- zaterdag/duurlooptraining en fietstraining;
- zondag/fietstraining.

Helaas ben ik momenteel niet in goede doen en dat heeft de afgelopen weken zijn weerslag gehad op de trainingen. Ik wil hier niet al teveel over zeggen.

Geen opmerkingen: