zondag 1 juli 2007

Blessures

Terwijl de regen tegen de ramen aan klettert, lees ik de mail van David Westdorp. Hij laat me weten dat hij geblesseerd is en dat het herstel vermoedelijk een langere tijd gaat vergen. Hierdoor moet hij de beslissing nemen om af te zien van deelname aan de Triple Play in augustus. Ik laat hem via de mail weten dat het nemen van een dergelijk beslissing verstandig is want per slot van rekening het gaat om je gezondheid. Tegen een ander zeg je zo makkelijk " denk aan je gezondheid " en dan is dat welgemeend maar toch voel je de frustratie van degene die geblesseerd is. Als ik geblesseerd ben, weet ik wel dat ik geen pretje ben voor mijn omgeving, ook al weet je dat rust vaak de beste remedie is om te herstellen. Ik wens David een spoedig herstel toe en hoop dat hij de innerlijke rust kan vinden om te accepteren dat hij die rust ook moet nemen.

Het afzeggen van David betekent dat ik weer op zoek moet naar een andere triatleet die deel zou willen nemen aan de Triple Play. Het wordt lastig want de deadline voor het inschrijven nadert met rasse schreden. Ik ga maar eens op de site van de Holland Triathlon kijken misschien staat daar een rubriek op met oproepen aan deelnemers die op zoek zijn naar teamleden en anders maar via TVA maar een oproep doen. Ik zou het wel jammer vinden als ik niet zou kunnen deelnemen aan de Triple Play want het is de enige mogelijkheid om als sporter tijdens een dergelijk groot evenement de sfeer te kunnen proeven.

Ik ga de komende dagen voor de zekerheid op de site van de NTB op zoek naar een wedstrijd ter vervanging van de Triple Play in het geval er geen vervanger te vinden is. Maar goed nog niet op de zaken vooruitlopen.

Terwijl ik dit bericht maak, luister ik naar Pearl Jam. Ik heb hun laatste CD Live at the Gorge weten te bemachtigen en volgens internetsite van http://www.demorgen.be/ is het een echt collectoritem. Na wat speurwerk via Google kom ik er achter dat Pearl Jam al meer dan 160 Cd’s met live opnamen heeft uitgegeven. Muziek is belangrijk voor mij en helpt mij bij iedere gemoedstoestand als dat nodig mocht zijn. Voor iedere gemoedstoestand heb ik gelukkig wel muziek in huis.

Geen opmerkingen: