dinsdag 3 juli 2007

Zwemtraining en verbeteringen

Gisteravond heb ik de zwemtraining in de Hoge Vaart afgewerkt. De training bestond uit iets meer dan een kilometer zwemmen. Het zwemmen ging heel goed en dan kun je toch merken dat je iedere week traint. Tijdens de reguliere zwemtrainingen zwem je toch gemiddeld tussen 1200 en 1600 meter per training. Het afgelopen half jaar heeft dus vruchten afgeworpen en als je bedenkt dat als ik twee keer week zou gaan zwemmen dan wordt de progressie alleen maar vergroot. Voor deze ingelaste buitentraining heb ik de reguliere looptraining moeten laten vervallen. Daarom ga ik vandaag maar weer eens bij mijn oude clubbie een looptraining mee doen.

Eindelijk lijkt het erop alsof mijn gezondheidsklachten langzaam aan verbeteren. Vorige week bemerkte ik al een verbetering vooral van mijn vermoeidheidsklachten en deze week lijkt het alsof de verbetering zich verder door zet. Hopelijk want ik loop toch al geruime tijd met gezondheidsklachten rond en ik wil graag weer normaal functioneren.

Geen opmerkingen: