maandag 2 juli 2007

Nog meer blessures

Gisteren meldde ik al dat David Westdorp wegens een blessure heeft moeten afhaken.
s'Avonds werd ik gebeld door Peter Noij en hij liet me weten ook al geblesseerd te zijn.
Voor de blessure is hij onder behandeling maar het lijkt alsof de blessure steeds verder verergerd. Na onderling overleg hebben we besloten om af te zien van verdere deelname aan de Triple Play. Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij zal zijn dit jaar en ga ik dus maar op zoek naar een vervangende wedstrijd. Na raadplegen van de site van de Nederlandse Triathlon Bond heb ik twee wedstrijden op het oog, te weten " kwart triathlon Anna Paulowna " en " Multi triathlon Aalsmeer ". Ik ga de komende dagen maar eens nadenken waar ik wil starten want in Aalsmeer kan ik dit jaar alleen de Olympische afstand doen.

Ik heb gisteren geen looptraining gedaan omdat het toch verstandiger is om rust in te plannen ook al voel ik me fit. Het heeft geen nut de accu leeg te trekken en daar dan weer dagen last van te hebben. Ik moest wel weer deze wijsheid van Katja tot mij nemen want ja zelf tot die conclusie komen lijkt maar niet te lukken.
Voor vanavond heb ik de looptraining omgezet naar een zwemtraining in het buitenwater. Ik ga met Peter van Heijningen, zijn dochter Deborah en Jos Proost die buitentraining afwerken.
Wel spannend hoor zwemmen in het buitenwater.

Geen opmerkingen: