vrijdag 3 augustus 2007

Eindelijk weer op de goede weg

Één afknapper moeten verwerken en dat was het door de Rabobankploeg ontslaan van Michael Rasmussen. Hypocriet en vooral laf beleid van de Rabobankploeg heeft Rasmussen de das omgedaan. Mijn motto is nog steeds niet betrapt op doping is niet schuldig tenslotte heeft Armstrong ook 7 keer de Tour gewonnen zonder ook maar één keer te zijn betrapt op doping. En Armstrong heeft ook bovenmenselijke prestaties neergezet waarbij ik mijn vraagtekens zet.

Na een periode van ongemotiveerdheid om te trainen heb ik de juiste weg weer terug gevonden.
Nog wel veel hinder van mijn heup (duurt eigenlijk best lang) tijdens het trainen en dan vooral bij het fietsen. De reactie op het trainen is meestal 's nachts merkbaar daardoor kan ik soms niet goed liggen op die pijnlijke heup. Inmiddels toch al wel twee fiets- en twee looptrainingen afgewerkt en dat allemaal voor de Multi triathlon Aalsmeer. Het zwemmen pak ik na de vakantie wel weer op want ik kan nu toch niet zwemmen ivm afwezigheid van een goede zwemlocatie. Om nu je wetsuit ook nog mee te nemen op vakantie ging mij net iets te ver.
Ondanks het feit dat wij in Nederland zijn gebleven kom ik toch goed tot rust en dan vooral geestelijke rust. Dat heb ik nodig om mij toch al vast voor te bereiden op de hele triathlon ondanks dat het nog niet zeker is of ik die volgend jaar kan volbrengen.

Geen opmerkingen: