zaterdag 27 december 2008

Week 52

Na de Houtwijk Kerstloop stortte de motivatie even helemaal in. Ik heb het maar verwoord alsof ik een eindejaarsdip heb. Ik kan het in ene niet meer opbrengen om te gaan trainen. Ook de feestdagen doorbreken de normale weken. Ik vind het ook wel even goed zo. Ik heb wel een paar nieuwe loopschoenen gekocht, dus ik ga zeker door in het nieuwe jaar. Deze week heb ik slechts twee duurloopjes gedaan en meer niet.

Van Juriaan heb ik wel het advies gekregen om iets te blijven doen i.v.m. de verhoogde kans op blessure's als je in ene weer gaat beginnen. Ik had ook wel gemerkt dat de streek rond mijn lies tijdens de laatste duurloop ietsje geirriteerd was. Of dat helemaal ligt aan het weinige trainen of aan de kou weet ik niet. Het advies was kort loopjes met wat versnellingen erin opnemen. Dat ga ik maar doen want aan blessure's moet ik helemaal niet denken.

De zwemtraining op zaterdag was de laatste van dit jaar. Een andere training dan normaal. Ter afsluiting gingen we een aantal sprintjes tegen onderlingen banen houden. Voor de verandering was dat heel leuk.

Volgende week begint op de kalender week 1 van het nieuwe jaar. In dat nieuwe jaar gaat mijn zoon eveneens lid worden van de triathlonvereniging. Hij heeft zijn zwemsport ingeruild voor de triathlon en hij heeft er zin in. Ik ga 'm begeleiden en de looptrainingen voor mijn rekening nemen. Langzaam aan beginnen en maar eens zien of hij het lopen wel echt leuk vindt.

Ik heb helemaal zin in een sportief 2009 en wens alvast iedereen een mooi en gezond 2009.

Geen opmerkingen: