maandag 26 januari 2009

Week 5 2009

Maandag 26 januari
Vandaag een rustdag en een dag om eens wat zaken op een rijtje te zetten. Het trainen gaat al een tijdje niet goed. In december was het mijn werk en sinds de jaarwisseling een gebrek aan motivatie. Resultaat een teleurstellend slechte prestatie op de ten miles. En dat zet aan tot nadenken want het moet anders want anders heeft deze manier van trainen geen nut.

Ik was vandaag voor mijn werk op pad en tot overmaat van ramp zwikte ik weer door mijn enkel. Die was na de wedstrijd al behoorlijk pijnlijk en blijft dus pijnlijk. Deze week maar eens goed opletten met trainen. Deze week ik proberen ook het fietsen weer op te pakken.

Dinsdag 27 januari
Vanmorgen opgestaan na een slechte nacht, misschien 2 รก 3 uur geslapen. Als iemand naast je ligt en alleen maar ligt te hoesten, te snurken en te karsetanden, dan ben ik wakker. De hele dag voelde ik me slecht, had het koud, pijn in mijn keel en overmoeid. Eenmaal thuis heb ik mezelf gedwongen om te gaan trainen. Gelukkig een duurloop van 40 minuten en dat gaat dan nog net.
Ik heb echt last van mijn enkel want ik voel het kloppen.



Woensdag 28 januari
Vanmorgen opgestaan met het idee dat ik wel eens ziek kon worden. Voor mijn werk de hele dag buiten geweest en daarbij had ik het zo koud dat ik bijna onderuit ging. Eenmaal thuis kon ik het niet meer opbrengen om naar de zwemtraining te gaan. Ik was nog wel van plan met de auto naar het zwembad te gaan. Na het eten even op de bank gelegen en daarbij gelukkig een beetje van bijgekomen. Ik heb echt last van mijn enkel gehad vandaag omdat ik veel moest lopen.

Donderdag 29 januari
Nog steeds niet topfit, dus maar niets gedaan. Ook vandaag speelde mijn enkel weer behoorlijk op tijdens het lopen.

Vrijdag 30 januari
Het lijkt wel alsof ik steeds beroerder wordt, de hele dag lopen snotteren. Mijn enkel is echt pijnlijk want ik merk het steeds als ik loop of de trap op moet. Ook vandaag geen puf om iets te doen en s'avonds maar op tijd naar bed.

Zaterdag 31 januari
Slechte nacht achter de rug met weinig slaap. We zijn onderhand allemaal ziek en houden elkaar allemaal wakker met gehoest, gesnotter en gesnurk. Omdat mijn dochter vanmorgen ook weer hondsberoerd was, maar terug naar bed gegaan om 05.30 uur. Dan maar vanmiddag zwemmen maar ik loop niet over van enthousiasme. Gelukkig gaat het met mijn enkel iets beter, die dagen rust doet werkelijk goed. Uiteindelijk besluit ik''s middags maar om niet te gaan zwemmen. Ik voel me nog steeds niet top en dat duurt mij nu al veel te lang.

Zondag 1 februari
Ook vandaag niet getraind en heb wel het idee dat het ietsje beter gaat.

En zo ging week 5 voorbij. Een week die door ziekte werd gekenmerkt en dus weer een forse streep door de trainingsopbouw is geweest. Hopelijk volgende week weer een normale week.

Geen opmerkingen: