zondag 6 september 2015

Week 36 2015

Vorige week maar liefst 22 uur getraind. Ik geloof niet dat ik ooit in al die andere jaren in een week 22 uur heb getraind. Ik was dan ook mijn rustdag behoorlijk moe. Heb ook meer geslapen dan normaal. Ik was zelfs dinsdag nog vermoeid. Ik merkte tijdens de looptraining dat ik zondag ruim 28 kilometer had getraind.

Iets wat ik nooit doe is van mijn schema afwijken maar deze week heb ik toch afgeweken van mijn schema. De laatste week voor de week van de triathlon en dan nog 20 uur trainen. Ik heb er van afgezien en mijn eigen idee gevolgd.

Woensdag weer op de fiets getraind. Twee uur getraind in een hoog tempo.

Vrijdag was het ronduit een herfstachtige dag. Heel veel regen en nagenoeg de hele dag. De zaterdag was niet veel beter. Het is echt herfstachtig weer.

Trainingen
Maandag 31 augustus
Rustdag

Dinsdag 1 september
Training: looptraining
Afgelegde afstand: 21.10 kilometer
Programma: 3 x rondje parcours

Woensdag 2 september
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 60.97 kilometer
Programma: DT 1
Weer: wisselend bewolkt, 18 graden, zo nu en dan een bui

Donderdag 3 september
Training: looptraining
Afgelegde afstand: 9,5 kilometer
Programma: DT 1
Weer: wisselend bewolkt, 17 graden

Vrijdag 4 september
Rustdag
Weer: forse regenbuien nagenoeg de hele dag, 14 graden

Zaterdag 5 september
Training: looptraining
Afgelegde afstand: 13,3 kilometer
Programma: lopen op wedstrijdtempo
Weer: in de ochtend forse buien,in de middag zo nu en dan zon het zonnetje erbij, 15 graden

Zondag 6 september
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 67,12 kilometer
Programma: licht trainen om spieren te blijven prikkelen
Weer: wisselend bewolkt, harde wind, 15 gaden

Geen opmerkingen: