maandag 9 april 2012

Week 11 2012

Ook deze week weer gestart met een intervaltraining. Het was net als gisteren, werkelijk prachtig weer. Het was zelfs warmer maar later op de middag trok het toch weer dicht. Wel lekker getraind en ook de ronde kunnen afleggen die ik vooraf had uitgestippeld.

Ik ben heel gedisciplineerd want dinsdag train ik weer tijdens mijn pauze. Pittige intervaltraining maar wel lekker om te doen. In de avond naar de zwemtraining en met tweeën in een baan getraind. Door een baantje lager te trainen kan ik weer mijn eigen tempo zwemmen.

Woensdagmiddag op de fiets naar de zwemtraining in Haven. Heel kort ingezwommen omdat ik voor de training stond te kletsen met een collega die elders werkzaam is in dezelfde functie als ik. Wel lekkere training gekregen maar niet zoveel gezwommen.

Donderdag thuiswerkdag gepland. Ik moest me voorbereiden op het lesgeven op vrijdag. Het was heerlijk weer en omdat ik nog wat extra uurtjes heb staan, ben ik eerder gestopt. Ik heb lekker 2 1/2 uur getraind op de fiets.

Vrijdag was ik nog op tijd thuis om een fietstraining te gaan doen. Ik wilde ook heel graag want ik had een barstende koppijn. Halverwege kwam ik er toch wel achter dat ik onvoldoende hersteld was van de dag ervoor. Het laatste half uur was niet leuk meer. Eenmaal thuis kreeg ik het idee dat ik me niet lekker voelde. Vermoedelijk overmoeidheidsverschijnselen.

Zaterdagochtend in bed blijven liggen want ik ben toch niet helemaal fit. Later op de dag wordt het wel duidelijk waarom want ik heb last van buikgriep. Ook zondag na een heel vervelende nacht de hele dag op de bank gelegen.

Trainingsschema week 11

Fietstraining
1e training
150' op dt2

2e training
105' dt op1

Looptraining
1e training
10' in-uitlopen
3 x (5 x 1' + 5' op dt 3)

2e training
10' in-uitlopen
15'-10'-5' op dt 3, r= 5' op dt0
Zwemtraining
1e training
300 meter inzwemmen
10 x 100 meter hele slag BC, r = 30"
200 meter benen
150 meter armen
150 meter schoolslag
6 x 100 meter hele slag BC, r = 30"
200 meter armen
uitzwemmen 100 meter
totaal getraind 2.700 meter

2e training
100 meter inzwemmen
2 x 250 meter (100 hele slag, 100 armen en 50 benen ) r = 20"
100 meter schoolslag
4 x 125 meter (iedere 25 meter versnellen) r = 20"
100 meter schoolslag
5 x 100 meter duurtempo r = 20"
100 meter schoolslag
8 x 50 meter op kmtijd, r = 10"
totaal gezwommen 2.300 meter

Geen opmerkingen: