zondag 1 maart 2015

Week 9 2015

Maandag 23 februari
Ook vandaag gewoon nog ziek. Ik ben nooit ziek dus drie dagen ziek zijn is al te veel. Het gooit mijn schema, mijn levensritme volledig overhoop. Een beetje chagrijnig word ik er wel van.
Weer: droog en zonnig weer, wel fris, 3 graden

Dinsdag 24 februari
Bij het opstaan vanmorgen had ik voor het eerst het idee dat het een beetje beter gaat. Ik voel me in ieder geval anders dan de vorige dagen bij het opstaan. Dat biedt perspectief.
Weer: regenachtig weer, koud, harde wind, 6 graden

Woensdag 25 februari
Beetje bij beetje klauter ik omhoog. De griep is een pittige die mij behoorlijk heeft aangepakt. Ik merk dat ik behoorlijk heb ingeleverd.
Weer: ochtend, droog en zonnig, middag, grijs en enkele fikse buien, koude wind, 6 graden

Donderdag 26 februari
Nog steeds grieperig
Weer: grijze dag met aan het einde van de middag en begin van de avond regen, 7 graden

Vrijdag 27 februari
Eindelijk een mooie zonnige dag. Helaas nog niet trainen maar het herstel gaat in ene hard.
Weer: zonnig en droog weer, 8 graden

Zaterdag 28 februari
Weer een prachtige zonnige dag. Mooi weer om het trainen na een weekje ziekte op te pakken. Een rondje Gooi gereden.

Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 47,39 kilometer
Weer: zonnig weer, 8 graden

Zondag 1 maart
Vandaag ook ondanks de regen in de nacht een mooie zonnige dag. Mooie gelegenheid om het eerste loop sinds ruim een week te doen. Later op de dag ook nog de zwemtraining gedaan. Uit voorzorg na driekwartier uit het water gegaan.

Training: herstelloop
Afgelegde afstand: 7,98 kilometer
Weer: zonnig weer, 8 graden, harde wind die het koud maakte

Training: zwemtraining
Afglegde afstand: 2.100 meter
Programma:
300 meter inmzwemmen
3 x (3 x 50 meter techniek, slepen, bijleggen en dubbele insteek) p 15"
3 x 150 meter hele slag) p 15"
2 x (3 x 150 meter hele slag, 1e 50 HT/100 RT, 2e 50 RT/50 HT/ 50 RT en 3e 100 RT/50 HT) p 15"


Geen opmerkingen: