zondag 22 februari 2015

Week 8 2015

Maandag 16 februari
Een welverdiende rustdag

Dinsdag 17 februari
Het overkomt me niet vaak maar ik had mezelf verslapen. Een dooie telefoon en dus niet gewekt.

Woensdag 18 februari
Laatste dag van de drie die ik buitenshuis heb doorgebracht. Uiteraard voor het werk. Eenmaal thuis aan het einde van de middag ontbrak alle puf om nog te gaan trainen.

Donderdag 19 februari
De eerste dag deze week dat ik ben ga trainen. Helaas niet super fit want ik voel me een beetje grieperig. Ondanks dat redelijk getraind.

Training: intervaltraining
Afgelegde afstand: 12,30 kilometer
Programma:
15' DT 1
10 x 6' wv. 3'30" DT 2 en 1' tempo 14-15 km, P 45" w + 45" dribbel

Vrijdag 20 februari
Een slechte nacht achter de rug want het was erg lawaaiig in de straat. Ondanks de vermoeidheid en het grieperige gevoel gewoon getraind.

Training: intervaltraining
Afgelegde afstand: 10,59 kilometer
Programma:
12' DT 1
12' DT 2
3 x 10' DT 3
P 1'w + 1' dribbel

Zaterdag 21 februari
De griep heeft dan toch definitief toegeslagen. Na een hele slechte nacht nagenoeg de hele zaterdag in bed gelegen. En zelfs daardoor ook de hele nacht gewoon doorgeslapen.

Zondag 22 februari
Nog steeds niet hersteld. Ik merk het aan mijn lichaam. Spierpijn, duizelig gevoel en nog steeds koud.
Het komt niet vaak voor dat ik ziek ben maar nu moet ik er echt aan geloven. Ik baal vreselijk.
Wel de zwemtraining bij de vereniging verzorgd.

Geen opmerkingen: