zondag 1 februari 2015

Week 5 2015

Maandag 26 januari
De eerste looptraining van de week zit er weer op. Later gaan trainen dan gepland en daardoor weer eens met volle buik gelopen. Nou da's niet aan mij besteed.

Training: looptraining
Afgelegde afstand: 8,91 kilometer
Programma: hersteltraining
Weer: grijze dag, 6 graden, regenachtig, in de middag droog

Dinsdag 27 januari
Weer een slechte nacht gehad. Ik slaap de laatste twee weken slecht. Of ik kom niet in slaap of ik ben ergens heel vroeg wakker of in het midden van de nacht klaar wakker. Daardoor voelde de training zwaar aan.

Training: intervaltraining
Afgelegde afstand: 10,35 kilometer
Programma:
10' DT 1
9 x 3'30" wv 2' DT 2 en 1'30" tempo 15-16 km
PF 90
P 45" w + 45" dribbel

Woensdag 28 januari
Wat een waardeloos weer vandaag. Heel veel regen. Gelukkig is het droog als ik naar het zwembad ga om te trainen. Het weer heeft effect op mijn gemoed want ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om de deur uit te gaan. Na de zwemtraining ben ik blij dat ik toch weer ben gegaan.

Training: zwemtraining
Afgelegde afstand:
Programma: 2.550 meter
500 meter inzwemmen
3 x (4 x 50 meter, 1e slepen, 2e bijleggen, 3e wrikken en 4e li-re arm) p 10"
10 x 50 meter steigerung p 20"
6 x 25 meter HT p 15"
2 x 200 meter op 80% kmtijd p 20"
3 x 100 meter wv 1e armen, 2e rug en 3e school p 15"
100 meter uitzwemmen

Donderdag 29 januari
Een rustdag, niet alleen volgens het schema maar ook om fysiek te herstellen.

Weer: nat winterweer, 2 graden, grijze dag

Vrijdag 30 januari
Een winterse dag. Met in Amsterdam een klein laagje sneeuw. Wederom tussen de middag getraind.
Rondje door de binnen stad van Amsterdam. In de namiddag en avond gezellig wezen borrelen met collega's

Training: looptraining
Afgelegde afstand: 11,78 kilometer
Programma:
20' DT 1
4 x 12' DT 2
PF 90
P 30"

Zaterdag 31 januari
Laat in bed, iets meer drinken dan normaal en dan ook eens vroeg wakker. Dat zijn de ingrediƫnten voor een slechte prestatie tijdens de training.

Training: looptraining
Afgelegde afstand: 11,78 kilometer
Programma:
20' DT 1
4 x 15' DT 2,2,3,3
PF 90
P 45" w + 45" dribbel
Weer: zonnig winterweer, 2 graden

Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 1.000 meter
Programma: afname 1 km test, tijd 17:36 min.

Zondag 1 februari
Nieuwe maand, nieuwe kansen. Ik startte op een luie manier deze dag. De looptraining van 50 minuten voor het ontbijt laat ik schieten. Ik ben moe na twee korte nachten. Afgelopen nacht was het erg lawaaiig in de straat waardoor ik maar 4 uurtjes heb geslapen. Dan maar eerst lekker bijkomen.
Later op de dag een relaxte fietstraining gedaan.

Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 31,55 kilometer
Programma: 1u30 fietsen
Weer: wisselend bewolkt, koud, 1 graad, zo nu en dan een winterse bui

Geen opmerkingen: