zondag 25 januari 2015

Week 4 2015

Maandag 19 januari
Jemig wat gaan de weken snel. We zitten alweer in week 3. Na een pittig crossje gisteren, vandaag een rustige duurloop. Een hersteltraining.

Training: hersteltraining
Afgelegde afstand: 8,78 kilometer
Zone: 1
Weer: koud, grijs en mistig weer, 5 graden

Dinsdag 20 januari
Ik moest de looptraining verzorgen op de club. Maar even voor het gemak geput uit de lange reeks trainingen die ik de afgelopen jaren zelf heb gelopen.

Training: intervaltraining
Afgelegde afstand: 13,23 kilometer
Zone: DT 2 met 30" versnelling tempo 14-15 km
Weer: grijze dag, fris, 3 graden

Woensdag 21 januari
Ik moest de zwemtraining verzorgen. Ter plekke een andere training bedacht omdat de omstandigheden daar min of meer aanleiding toe gaven.

Donderdag 22 januari
Dagje bijscholing in Utrecht. Na thuiskomst geen zin meer om te gaan trainen. Die kou weerhield mij er van. Ik haat kou en winterse weersomstandigheden.

Vrijdag 23 januari
In de lunchpauze een looptraining gedaan.

Training: intervaltraining
Afgelegde afstand: 10,12 kilometer
Programma:
2' w
15" DT 1
5 x 8' DT 2
PF 90
P 1' w
Weer: mooi en zonnig weer, koud weer, 2 graden

Zaterdag 24 januari
Bah, ik sta op en constateer dat het heeft gesneeuwd. Vreselijk ! Ik haat sneeuw. Voor het ontbijt toch een duurloopje gedaan van ruim 50 minuten.

Training: duurloopje
Afgelegde afstand: 7,05 kilometer
Weer: in de vroege ochtend sneeuw, overdag droog weer, 2 graden

Zondag 25 januari
Laatste looptraining van deze week gedaan en dat bracht het aantal kilometers deze op 53 kilometer. Toch even zwemmen want dat was er nog niet van gekomen.

Training: intervaltraining
Afgelegde afstand: 14,47 kilometer
Programma: 25' DT 1, 2 x 30' DT 2
Weer: grijze dag, regen in de ochtend, 3 graden.

Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 17,41 kilometer
Programma: 50 min uitfietsen

Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 2.500 meter
Programma:
350 meter inzwemmen
4 x (3 x 50 meter, 25m wrikken/25 hele slag, 25 m. oksel/25 m hele slag, 25 m. bijleggen/hele slag)
4 x (3 x 50 meter, 25 m benen school/25 m hele slag, 25 m benen rug/25 m hele slag, 25 m benen bc/25 me hele slag)
8 x 100 meter, iedere 2' starten
150 meter uitzwemmen

Geen opmerkingen: