maandag 5 november 2012

Week 43 2012

Volgens het schema zou ik op maandag een looptraining doen maar ik laat deze even schieten. Afgelopen nacht slecht geslapen en mede daardoor onvoldoende hersteld van de training. Nog maar een keer vroeg naar bed en hopen op een hele nacht slaap.

Jammer genoeg was de nachtrust van maandag op dinsdag ook al niet super te noemen. Maar op dinsdagmiddag toch de intervaltraining gedaan. Korte training van 40 minuten inclusief in- en uitlopen. Die 20 minuten was knallen volgens het schema maar in werkelijkheid ging het niet snel genoeg. Mijn hartfrequentie kwam niet boven de 140 uit en da's een teken dat het niet snel genoeg gaat. In de avond ook maar de zwemtraining meegepakt.

Woensdag zelf zwemtraining gegeven en dus niet kunnen zwemmen.

Op donderdag de tweede interval gedaan. Een eigen bedenksel want er stond in het trainingsschema trainen op de club. Maar dat komt mij gewoon niet goed uit.

Vrijdag even niets gedaan.

Zaterdag was een lastige en emotionele dag die mij alle kracht weg nam. Ik heb helemaal niets gedaan want de energie ontbrak.

Zondag de tweede lange duurloop gedaan. Maar liefst 22 kilometer gelopen. Conditioneel niet zo heel zwaar maar fysiek des te meer. Het is nog vroeg in het seizoen maar omdat ik nog niet echt goed kan trainen op de fiets is er meer aandacht voor het lopen.

Trainingsschema week 43

Looptraining
1e training
10' in-uitlopen
20' knallen

2e training
10' in- en uitlopen
3 x (1'-2'-3') op wt 10

3e training
22 km duurlooptraining

Zwemtraining
1e training
300 meter inzwemmen
4 x 50 meter (armen, hele slag, armen en hele slag) r = 20"
4 x 100 meter (armen, hele slag, armen en hele slag) r = 20"
4 x 200 meter (armen, hele slag, armen en hele slag) r = 20"
150 meter school
150 meter rug
50 meter BC
200 meter (heen=steigerung, terug=rustig)
6 x 50 meter, iedere 1 minuut starten
150 meter uitzwemmen
totaal 2.650 meter

Geen opmerkingen: