maandag 25 juni 2012

Week 25 2012

Een nieuwe week en dus ook een nieuw trainingsprogramma. Helaas zijn de voorspellingen voor deze week ook weer niet super te noemen. Het is dit seizoen tot nu toe of te koud geweest of te nat. Het verschil met vorig jaar is echt heel groot. En toch blijven we trainen om klaar te zijn voor mijn "big event of the year".

Maandag had ik ingepland voor een looptraining. Maar ik was te moe om te trainen. Dus niet voldoende hersteld van de fietstraining van zondag.

Op dinsdag op de fiets naar het werk, 2 x 90 minuten fietsen.Een mooie manier om te trainen. In de avond naar de zwemtraining gegaan. Ondanks mijn vermoeidheid toch lekker gezwommen.

Woensdag was het weer mijn beurt om de zwemtraining te verzorgen. Het blijft lastig om steeds weer een leuke training te bedenken. Toch gaat het me steeds beter af.

Op donderdagochtend vroeg realiseer ik me dat ik de gegevens van de training van disndag niet heb opgeschreven. Probeer dan maar eens terug te halen wat je hebt gezwommen. Nou ja, het inzwemmen lukt nog wel of de rest nog naar boven komt, ik betwijfel het. Deze week is gewoon bizar want ik ben al de hele week bekaf.
Ik had een afspraak in de middag en kon dus niet trainen. Deze week lijkt weer een drama te worden als het gaat om het trainen gaat.

Vrijdag had ik een dagje uit met mijn collega's en op voorhand had ik deze dag al afschreven als trainingsdag.

Zaterdag heb ik de lange duurtraining op de fiets gedaan. Wederom heel veel wind en gelukkig droog weer. Voordat ik ging fietsen had ik nog even de pech dat het mij in mijn onderrug schoot. Tijdens het fietsen had ik wel last van mijn onderrug.

Zondag tot laat gewacht op een beetje redelijk weer. Ik moest nog een duurlooptraining van 2 uur doen. Het leek even alsof de zon ging schijnen en dus snel de loopschoenen aangetrokken. De droogte was van korte duur want ik was nog geen 10 minuten onderweg of de eerste buien kwamen al weer met bakken naar beneden. Ik heb wel heel lekker gelopen.

Trainingsschema week 25

Fietstraining
1e training
90' duurtraining op dt 1/2

2e training
100' duurtraining op dt1

3e training
240' duurtraining op dt1/2

Looptraining
1e training
120' duurlooptraining

Zwemtraining
1e training
2.700 meter gezwommen


Geen opmerkingen: