zondag 26 april 2015

Week 17 2015

Toch maar een extra rustdag gepakt want ook op maandag voel ik me nog niet top.

Op dinsdag toch maar de fietstraining gecombineerd met woon werk. Dat ging in ieder geval al weer iets beter. Wellicht heeft de extra rustdag geholpen.

Donderdag moest ik plots invallen als trainer. Dat kwam eigenlijk wel goed uit want het lopen ging voor geen meter.

Deze week al weer een paar nachten niet lekker geslapen. Het breekt mij op want dat voel ik aan mijn lichaam.

Zaterdag een halve marathon gelopen en die ging best redelijk. Ik heb mij aan de opdracht gehouden namelijk de eerste 8 kilometer in DT 3 blijven lopen en de overige kilometers boven DT 3 lopen. Gezien de vorm bleef het bij DT 4. Ondanks alles redelijk gelopen omdat ik meer op mijn hartslag heb gelet dan op de tijd.

De conclusie aan het einde van deze week is dat ik een aardige stap terug heb gezet in de opbouw. Er is serieus werk aan de winkel

Trainingen

Maandag 20 april
Rustdag

Dinsdag 21 april
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 35,01 kilometer
Programma :
woon werk DT 2/3
Weer: zonnig weer, 15 graden, frisse en stevige wind

Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 35,83 kilometer
Programma :
woon werk DT 2/3

Woensdag 22 april
Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 2.700 meter
Programma:
400 meter inzwemmen
200 meter (4 x 50 meter benen) p 15"
200 meter (4 x 50 meter steigerung) p 15"
1.000 meter (2x(200 m op 80% kmtijd, 150 m. op 90% kmtijd, 100 m op kmtijd en 50 m sprint) p 15"
400 meter (2x(100 m easy, 50 m HT, 50 m school) p 5"
400 meter duurtempo
100 meter uitzwemmen

Weer: grijze dag, koud weer, 11 graden

Donderdag 23 april
Training: looptraining
Afgelegde afstand: 14.07 kilometer
Programma:
looptraining TVA
Weer: ochtend grijs, middag zonnig weer, 14 graden

Vrijdag 24 april
Rustdag
Weer: mooi en zonnig weer, 16 graden

Zaterdag 25 april
Wedstrijd: Halve Marathon van Nijkerk
Afgelegde afstand: 21, 23 kilometer
Weer: grootste deel van de dag grijs en regenachtig, aan het einde van de middag droog, 11 graden

Zondag 26 april
Training: hersteltraining
Afgelegde afstand 38,29 kilometer
Programma:
hersteltraining MTB
Weer: grijze dag, zo nu en dan (mot)regen, 11 graden

Geen opmerkingen: