woensdag 6 april 2011

Week 14 2011

Maandag 4 april

Het lijkt erop dat eindelijk de blessure over begint te gaan. Het regelmatig prikkelen van de heupspier heeft dus wel degelijk effect. Gelukkig want ik begon al echt moedeloos te worden.

Dinsdag 5 april

De fysio vandaag. Eric is van mening dat er een oorzaak aan de blessure ten grondslag die steeds weer een probleem veroorzaakt. Op zijn advies maak ik een afspraak bij een ortho-manueel arts.

Woensdag 6 april

Vandaag alleen even de zwemtraining. Ik heb behoorlijk last van de behandeling van gisteren. Weer even mee zwemmen in mijn oude baan. Pittig en ik moet er hard aantrekken om het bij te kunnen houden.

Donderdag 7 april

De certificaat uitreiking van mijn opleiding. Een gezellige middag met een etentje als afsluiting. Geen tijd om te trainen.

Vrijdag 8 april

Een hele mooie dag waarop ik vrij heb genomen om zaken te regelen. En om in de middag een fietstraining af te werken. Ruim 150 minuten op de fiets door gebracht.

Zaterdag 9 april

In de vroege ochtend weer een duurlooptraining gedaan. Dat gaat niet echt makkelijk. Later op de dag toch nog even een fietstraining gedaan.

Ik merk tijdens de zwemtraining dat die ook al niet lekker gaat. Iets waar ik op de dinsdag ook al steeds last van heb. Het lijkt wel alsof het mij steeds meer moeite kost. De snelheid lijkt ook weg te zijn en het lijkt erop alsof die ook niet meer terug komt.

Het gaat dit seizoen niet goed met mij. Het trainen heeft al de nodige onderbrekingen gehad en die blessure maakt het alleen maar lastiger. Het gaat echt ten koste van mijn gemoedstoestand en zeker ten koste van mijn humeur.

Zondag 10 april

Ik had een looptraining in gedachten maar ik kan me er niet toe zetten. Ik laat het trainen dan ook maar verder links liggen. Hopelijk dat ik volgende week de motivatie wel kan opbrengen.

Fietstraining
1e training
150' duurtraining dt2/3

2e training
90' duurtraining op dt1/2

Zwemtraining
1e training
1000 meter inzwemmen
4 x 300 meter BAS (benen, armen en slag) vrij, school. rug en vrij, r= 30"
100 meter uitzwemmen
totaal 2.300 getraind

2e training
200 meter inzwemmen
4 x 75 meter(50 armen en 25 benen) r =20"
300 meter easy
2 x 150 meter pittig, r= 20"
3 x 100 meter easy, r=20"
4 x 75 meter pittig, r=20"
6 x 50 meter easy, r=20"
12 x 25 pittig, r=20"
200 meter uitzwemmen
totaal 2.500 getraind

3e training
600 meter inzwemmen
4 x 150 meter (hele slag en armen) r=20"
50 meter benen
6 x 50 meter techniek (bijleggen en slepen) r=20"
500 meter wisselend tempo's
100 meter schoolslag
200 meter armen
100 meter hoog tempo
100 meter armen
250 meter uitzwemmen
totaal 3.000 meter getraind

Geen opmerkingen: