woensdag 2 februari 2011

Week 5 2011

Maandag 31 januari

Deze week wordt een andere week dan normaal. We gaan namelijk een weekendje weg en daardoor kan ik niet alle trainingen doen die in het schema staan. Met name de fietstrainingen kunnen geen doorgang vinden. Het weekendje weg is een spontaan idee en dus mag het wel ergens ten koste van gaan. Daarom voor vandaag een lange duurloop gepland. Die ging ik pas laat doen en was pas terug om 15.30 uur. Het is wel erg laat maar aan de andere kant ook wel lekker want dan hoef ik maar hooguit nog een anderhalf uur werken.

Dinsdag 1 februari

Ik wilde graag een looptraining doen om ruimte in de week te krijgen maar dat lukte niet. Ik was op pad met een collega en dat duurde langer dan de bedoeling was. Daardoor kwam ik thuis, kon ik nog net snel iets eten en mijn spullen pakken en op naar de zwemtraining.

Woensdag 2 februari

Naar de zwemtraining fietsen met een straffe tegenwind. Dus ik moest behoorlijk doortrappen om op tijd bij de training te zijn. De training ging best redelijk goed maar terug in mijn oude baan doet mij wel realiseren dat ik qua snelheid enorm heb ingeboet. Ik kan de zwemmers gewoonweg niet bijhouden maar ik hoop toch wel dat dit een tijdelijk probleem is. Anders ben ik toch genoodzaakt om een baantje terug te gaan en dan maar te snel te zijn voor die baan.

Donderdag 3 februari

Vandaag ging ik weer laat trainen en daarom besloot ik maar om de training met 15 minuten in te korten. Dat kwam mij ook wel goed uit want ik was moe omdat ik al een aantal nachten slecht heb geslapen. Voor de looptraining wel de nodige kilometers op de fiets door Amsterdam gemaakt en dus toch nog een beetje gefietst deze week.

Vrijdag 4 februari

Vandaag vertrokken voor een lekker weekendje weg. Mijn partner heeft best veel te stellen met mijn sport en op zijn tijd verdient zij ook een beloning voor het als maar accepteren.


Fietstraining
Geen

Looptraining
1e training
90' minuten duurlooptraining

2e training
75'minuten duurlooptraining

Zwemtraining
1e training
900 meter inzwemmen
3x(4x25 meter sprint + 200 meter rustig) r=30"
1x(2x25meter sprint + 100 meter rustig)
2 x 100 meter wissel r=20"
100 meter uitzwemmen
totaal getraind 2.300 meter

2e training
400 meter inzwemmen
200 meter bijleggen
200 meter (even baan alleen rechterarm en oneven baan alleen linker arm)
200 meter armen
2 x 150 meter hele slag
4 x 150 meter (armen, hele slag en benen) r=20"
250 meter hele slag
100 meter schoolslag
10 x 25 meter sprint
50 meter uitzwemmen
totaal getraind 2.800 meter

Geen opmerkingen: