maandag 1 november 2010

Week 44 2010

Maandag 1 november

De afgelopen dagen voelde ik mezelf niet top. Spierpijn, pijnlijke gewrichten, moe en gewoon een beroerd gevoel. Na een nachtje goed slapen merkte ik bij het opstaan dat ik me beter voelde dan de afgelopen dagen. Wel had ik pijnlijke linkerknie maar dat ging ook weer over bij voldoende beweging.

Ik was vandaag thuis druk aan de studie na drie weken geen les te hebben gehad vanwege de vakantiespreiding. In plaats van een lunchpauze te nemen heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een fietstraining te gaan doen. Ik was heel goed ingepakt want het was een echte herfstdag, namelijk grijs weer en nevelig. Al met al toch wel een heerlijke herfstdag en dus was de fietstraining plezierig om te doen. Wel ging ik bijna onderuit toen ik op een fietspad linksaf sloeg en de bladeren voor een glad wegdek zorgden. Gelukkig bleef het tot mijn grote opluchting alleen maar bij het schrikken. Ik heb lekker getraind op de eerste dag van de week.

Dinsdag 2 november

Ook vandaag druk aan de studie bezig geweest. 's Avonds naar de zwemtraining gegaan waar ik vooraf al het idee had dat ik moe was. Toch heb ik wel lekker getraind maar steeds in een en hetzelfde tempo blijven zwemmen. De hele training daar waar het kon met pullboy getraind.

Woensdag 3 november

Bij thuiskomst direct omgekleed want ik moest 75 minuten duurlooptraining volgens het schema volbrengen. Vreemd om weer voor het eerst in het donker te trainen. De training ging toch wel lekker en het was best wel warm. Gelukkig was het droog want het is deze week echt herfstachtig.

Donderdag 4 november

Ik zou vandaag gaan trainen maar dat kwam er door omstandigheden niet van.

Vrijdag 5 november

Op weg naar huis had ik besloten om de fietstraining te gaan doen. Het was gelukkig droog en het was ook niet heel koud, dus in feite goede omstandigheden om te trainen op de fiets. Ik hoefde volgens het schema maar 60 minuten te trainen maar met de klok een uur terug wordt het toch wel ineens heel snel donker als het half zes is geweest. Eigenlijk niet helemaal verantwoord bezig geweest in het laatste deel van de training. Gelukkig kwam ik snel op het fietspad terecht maar toch, het blijft wel link. Het is echt niet langer mogelijk om rond 16.30 uur op de fiets weg te gaan.

Zaterdag 6 november

In de vroege ochtend samen met Helene een duurloop gedaan. Voor mij ging het niet echt lekker soepel. Ik had het idee dat ik de fietstraining van gisteren nog in de benen had zitten. Iets waar ik de laatste twee weken steeds last van heb waarschijnlijk omdat ik te weinig water drink.

Weer een baantje opgeschoven deze week en nu actief in baan 4. De training deze keer was nagenoeg helemaal een techniek training. Ik heb geen afstanden gezwommen en dus ook niet geteld hoeveel ik totaal heb gezwommen.

Zondag 7 november

Lekker niets gedaan en er een ontspannen zondag van gemaakt. Tevens lekker genoten van het mooie herfstweer, lekker een zonnetje en in de tuin en uit de wind heel warm.

Fietstraining
1e training
100' duurtraining

2e training
60 duurtraining

Looptraining
1e training
75' duurlooptraining

2e training
70' duurlooptraining

Zwemtraining
1e training
400 meter inzwemmen
4 x 400 meter (100 m. hele slag, 100 m. armen, 100 m. benen en 100 m. hele slag)
4 x 100 meter (hele slag/armen)
200 meter uitzwemmen
totaal getraind 2.500 meter

2e training
techniektraining

Geen opmerkingen: