woensdag 27 oktober 2010

Week 43 2010

Maandag 25 oktober

Het is mooi weer vandaag maar helaas kon ik van de gelegenheid om te gaan trainen geen gebruik maken. Beslommeringen op het werk maakten dat ik één uur langer bleef dan gebruikelijk. Eenmaal thuis had ik geen zin meer om te gaan trainen.

Dinsdag 26 oktober

Het was vandaag de hele dag grijs en koud en dus geen uitnodiging om dat uurtje van gisteren te gebruiken om eerder weg te gaan. Daarom alleen de zwemtraining gedaan. Die ging overigens goed en gaf me de indruk dat ik langzaam weer de kracht terug begin te krijgen.

Woensdag 27 oktober

Vandaag de hele regen en waterkoud. Zo erg dat ik toen ik thuis kwam absoluut geen motivatie kon opbrengen om een looptraining te gaan doen. Ik heb nu al de balen van het weer en de herfst en dan moet de winter nog beginnen. Dus er maar een rustdag van gemaakt in de hoop dat de komende dagen beter weer zullen gaan brengen.

Donderdag 28 oktober

Vandaag voor het eerst deze week een looptraining gedaan. Omdat ik het begin van de week helemaal niets had gedaan viel het me extra zwaar om nu wel iets te doen. Uiteindelijk ging de duurtraining best lekker na een half uurtje warm draaien. Het weer was zoals deze laatste week steeds is namelijk grijs en buiig.

Vrijdag 29 oktober

Ik wilde vandaag in ieder geval de fietstraining doen omdat ik de gelegenheid hiervoor had laten lopen. Dik ingepakt, met een muts en thermo handschoenen aan op de fiets 90 minuten door de polder. Mijn vaste rondje was op een stuk erg smerig met als gevolg dat ik aan het einde van dat stuk onder een dikke laag blubber zat. Boeren hadden hun land laten omploegen en de loonwerkers zitten er niet mee dat de weg onder een laag prut komt te zitten. Ik was niet blij dat ik onder de prut zat en dat betekend dat ik voorlopig daar niet hoef te fietsen. Ik was voor mijn gevoel niet helemaal fit en dus ging het fietsen ook voor mijn gevoel een stuk minder.

Zaterdag 30 oktober

Ik was vanmorgen vroeg al weer niet in topvorm want de duurlooptraining ging niet super. Alhoewel ik de hele dag al rustig aan had gedaan was ik moe en zelfs een uurtje onder zeil was niet voldoende om van dat gevoel af te komen. De zwemtraining daarentegen ging juist wel erg goed ondanks de fietstocht naar het zwembad toe ook al niet lekker ging.

Zondag 31 oktober

Bij het opstaan vanmorgen betrapte ik mezelf erop dat ik weer niet fit was. Daarom maar het besluit genomen om rust te houden i.p.v. nog die laatste fietstraining af te werken. Misschien sta ik wel aan de vooravond van een griepje.

Fietstraining
1e training
90' duurtraining

Looptraining
1e training
10' inlopen
20' op dt2
30' op dt1

2e training
60' durtraining

Zwemtraining
1e training
600 meter inzwemmen
10 x 50 meter (borst-geen borst), r = 20"
8 x 100 meter (rug-borst), r = 30"
200 meter schoolslag
200 meter wisselslag (vlinder vervangen door borst)
50 meter borst, r = 30"
100 meter rug, r = 30"
150 meter schoolslag, r = 30"
200 meter borst
uitzwemmen 100 meter
totaal getraind 2.900 meter

2e training
400 meter inzwemmen
4 x 100 meter ( 100m. slepen, 100 m. oksel antikken, 100 m. armen en 100 m. benen)
10 x 100 meter, iedere 2 min. starten
100 meter schoolslag
200 meter borst
8 x 50 meter (1e 25 m. rustig en 2e 25 m. snel) r = 20"

Geen opmerkingen: