maandag 18 oktober 2010

Week 42 2010

Deze week is de laatste week dat ik niet op een trainingsschema train. Ik zag aan de schema's van vorig jaar dat ik op 26 oktober begonnen ben met trainen. Dus vanaf volgende week weer trainen op een schema en in mijn weblog weer de dagelijkse trainingsarbeid en persoonlijke belevenissen.

Vorige week was de temperatuur al behoorlijk gekelderd en deze week kwam de regen en harde wind er ook nog eens bij. Dus de herfst in al haar volle omvang. Gelukkig had ik op maandag al een fietstraining gedaan en kon ik vrijdag aan het einde van de middag de tweede doen. Gelukkig had ik bij beide trainingen droog weer en da's wel zo lekker.

Deze week maakte ik kennis met Black Country, een band waar ik iets over had gelezen in een muziekblad. Heerlijke onvervalste hardrock. Een collega van mij attendeerde mij ook op Alter Brigde, een hardrock band. Zo komt er weer eens wat nieuws in de collectie terecht. Absoluut de moeite waard om te beluisteren.

Beide zwemtrainingen heb ik bij de Watervrienden gedaan. Het kwam toevallig zo uit dat ik daar mee trainde. Vooral de tweede training ging heel lekker en ik kon daar weer eens mijn oude niveau beleven. Ik geloof dat de kracht langzaam terug komt.

Deze week ook al vast vooruit gekeken naar volgende jaar en welke wedstrijdjes ik ga inplannen. Één is in ieder geval zeker, namelijk de OD Nieuw Amsterdam. Ik heb de foto's bekeken en kreeg daar een goed gevoel bij. Dus het wordt geen Huizen volgend jaar en dat kan ook wel na drie keer deelnemen.


Fietstraining
1e training
90' duurtraining

2e training
60' duurtraining

Looptraining
1e training
10' inlopen
3x(1'-2'-3') op dt3
10' uitlopen

2e training
crosstraining
60' op dt2

Zwemtraining
1e training
600 meter inzwemmen
100 meter benen (crawl)
100 meter benen (rug)
100 meter schoolslag
100 meter rugslag
100 meter schoolslag
100 meter borst
4 x 50 meter wisselslag
100 meter schoolslag
100 meter borst
300 meter uitzwemmen
totaal getraind 1.900 meter

2e training
600 meter inzwemmen
4 x 150 meter
(100 m. borst/50 m. vlinder, 100 m. school/50 m. rug, 100 m. rug/50 m. school en 100 m. vlinder/50 m. borst) (voor vlinder heb ik borst gedaan)r = 30"
3 x 100 meter wisselslag
200 meter schoolslag
50 meter techniek
200 meter benen
2 x 50 meter wrikken
100 meter schoolslag
200 meter uitzwemmen
totaal getraind 2.350 meter

Geen opmerkingen: