maandag 6 september 2010

Week 36 2010

Deze week alle gegevens doorgegeven aan Lars Karmelk. Ik wil ergens in oktober de test laten afnemen die hij nodig heeft om voor mij te schema's te kunnen uitwerken waarop ik kan trainen. De eerste contacten zijn in ieder goed.

Ik ben de laatste zes weken aardig aangekomen in gewicht, ik schat zeker zo'n 3 tot 5 kg. Vooral rond de buik en heupen is het vetgehalte fors toegenomen. Dus ook hier een doel om aan te werken de komende tijd. Eerst nog twee weken rustig aan doen en dan kan ik in ieder geval weer beginnen met lopen en fietsen.

Deze week mocht de mitella eindelijk af en dat was al een flinke opluchting. Het afdoen van de mitella had wel een ander negatief effect, namelijk ervaren dat mijn spieren echt helemaal verstijfd zijn. Al die weken heb ik nauwelijks ervaren maar nu voel ik echte pijn. Vooral bij bepaalde bewegingen vergaat het lachen mij. Dat wordt nog wat de komende weken. Het zwemmen zal voorlopig nog wel een probleem blijven.

Deze week ook eens tijd vrij gemaakt voor van die klusjes waar je nooit aan toekomt. Allerlei klusjes in- en rondom het huis zijn blijven liggen en dus maar eens aangepakt. Dit tot grote tevredenheid van mijn meissie. Ook een mooie manier om langzaam aan mijn arm en schouder te gaan gebruiken.

Geen opmerkingen: