maandag 23 augustus 2010

Week 34 2010

Gelukkig constateer ik afgelopen weekend dat de wond helemaal dicht is. Ook de zwellingen beginnen af te nemen, het gevoel begint ook langzaam terug te komen. Dat gaat de goede kant op ondanks mijn pessimisme van de vorige week. Vooral prettig dat ik me eindelijk weer kan douchen nu de wond dicht is.

Deze week ook voor controle in het ziekenhuis geweest. Geen bijzonderheden alleen nogmaals benadrukt dat ik rustig aan moet doen, hoe moeilijk dit ook is.

Ik sta deze week ruim vier weken aan de kant. Heel langzaam begin ik het zat te worden om niets te kunnen doen. Maar ik zal zeker nog vier weken aan de kant staan.

Zaterdag was de triathlon en uiteraard ben ik wezen kijken. Weliswaar met gemengde gevoelens waar ik vooral last van kreeg tijdens het looponderdeel. Ik heb wel genoten van de prestaties van de triatleten. Het was slecht weer en ook behoorlijk koud waar menig triatleet last van had.

Ik kan niet wachten om weer te beginnen.

Geen opmerkingen: