dinsdag 17 augustus 2010

Week 33 2010

Het herstel gaat minder voorspoedig dan ik had gehoopt. De wond is namelijk niet helemaal dicht want er blijft wondvocht lekken. Alles is natuurlijk nog dik en opgezwollen maar daar komt gelukkig aan het einde van de week een verbetering in.

Dacht ik vorige week helemaal mijn keuze te hebben gemaakt voor mijn nieuwe tijdritfiets, is dat deze week weer helemaal veranderd. Ik ben steeds een een duurder segment gaan kijken dan ik aanvankelijk mezelf had voor genomen. Zoals ik er nu over denk wordt het toch gewoon weer de Giant die ik het blad fiets had gezien. Er is een kleine mogelijkheid dat het een heel andere keuze wordt maar daar ga ik maar niet vanuit.

Heel langzaam begin ik ongedurig te worden en wordt ik voor mijn omgeving vervelend. De ergernis van het niets kunnen doen en maar stil zitten maakt me doodongelukkig. Nog vijf weken wachten voordat ik weer serieus kan gaan trainen.

Geen opmerkingen: