dinsdag 17 augustus 2010

Week 32 2010

Deze week ben ik geopereerd aan mijn sleutelbeen. De operatie is goed geslaagd en het herstel beloopt zo'n zes weken. Best lange periode waarin ik helemaal niets mag doen en waarin rust het credo is. Al met al heb ik dan twee maanden stil gezeten. Eind september kan ik weer gaan plannen hoe het trainingsseizoen er uit zal gaan zien.

Ik ben al met e.e.a bezig en binnenkort ga ik een aantal beslissingen nemen. Zo oriƫnteer me momenteel op de begeleiding voor 2011, daarnaast ben ik ook bezig met het uitzoeken van een echte tijdritfiets. Iets waar ik ook op niet al te lange termijn een beslissing in ga nemen. Begon de zoektocht bij een mooie en eenvoudige Giant inmiddels is de zoek gestopt bij een Stevens. De Crono TT is een carbonfiets afgemonteerd met ultegra.

Zo probeer ik mijn aandacht een beetje af te leiden van de Long Distance eind augustus. Alhoewel ik nog geen echte teleurstelling heb gekend in de afgelopen weken begint wel heel langzaam de teleurstelling en het verdriet van mijn afwezigheid te komen.

Geen opmerkingen: