vrijdag 24 juli 2009

Week 29 2009

Deze week stond in het teken van het vertrek van de camping en de terugreis naar huis. Dat betekent altijd dat er een opruimdag is en een dag voor de terugreis. Ik ben een dag eerder teruggegaan naar huis omdat er voor vrijdag een poliklinische operatie op de planning stond voor mij. Een lang geleden geplande ooglidcorrectie aan beide ogen. Er was deze week slechts ruimte voor een drietal trainingen. De fietstraining was pittig als bedenkt dat ik bijna vier weken niet meer heb gefietst. Eigenlijk na Huizen heb ik geen fietstraining meer gedaan. Spijtig nieuws deze week. De triathlon in Huizen houdt mogelijk op te bestaan. Van de huidige organisatie hebben er een aantal bedankt en er zijn tot op heden nog geen nieuwe vrijwilligers opgestaan om de organisatie over te nemen. Da’s wel heel jammer want het was naast een hele leuke en goed georganiseerde wedstrijd, ook eentje die lekker dicht bij huis was. Ik twijfelde nog over mijn deelname volgend jaar in Huizen want ik wil ook graag een keer Amsterdam doen. Die schijnt namelijk ook heel leuk te zijn, maar door deze bekendmaking wordt feitelijk voor mij al de keuze gemaakt. Zo heeft ieder nadeel ook een voordeel.

Fietstraining
90' op dt2/3

Looptraining
1e training
10' inlopen
10' op dt1
20' op dt2
15' op dt3
10' uitlopen

2e training
10' inlopen
15' op dt1
15' op dt2
15' op dt3
15' uitlopen

Geen opmerkingen: