vrijdag 24 juli 2009

Week 26 2009

De hele week (m.u.v. zaterdag en zondag) helemaal niets gedaan. Vanwege het vertrek naar Frankrijk, waar ik vakantie ben gaan houden met mijn gezin, druk bezig geweest. Maandag had ik les, dinsdag moest ik de laatste zaken regelen m.b.t. mijn stageverslag en woensdag de laatste voorbereidingen voor het vertrek zoals het inpakken van de bagagebox en de aanhanger. Woensdagavond vertrokken en donderdagmiddag aangekomen na een hele nacht doorrijden. Pas zaterdag de eerste training kunnen oppakken. Dat was een zwemtraining en de dag erna zowel een zwemtraining als een looptraining gedaan. Omdat we voor het begin van de grote drukte op de camping stonden, had ik het zwembad voor mij alleen. Dus alle ruimte om te trainen. Naarmate de vakantie vorderde kwam daar wel de nodige verandering in. Zondag een hellingtraining gedaan en die was best heel pittig. De combinatie van de steile helling en de warmte maken het altijd extra zwaar. Overigens wel heerlijk om met die warme temperaturen te trainen. Ik kan het altijd heel goed hebben, die warmte.

Zwemtraining
1e training
10 x 200 meter, diverse slagen
totaal gezwommen 2.000 meter

2e training
10 x 200 meter, diverse slagen
totaal gezwommen 2.000 meter

Looptraining
10' inlopen
5 x 3’ op dt3 (helling)
1 x 4’ op dt 3 (helling)
20' uitlopen

Geen opmerkingen: