dinsdag 28 april 2009

Week 18 2009

Maandag 27 april
Sinds ik weet dat ik voor mijn werk ga studeren, modder ik maar wat aan met mijn trainingen. Dat komt deels door gebrek aan motivatie en zin maar ook deels omdat ik nog niet weet hoeveel tijd, ik straks over heb om te kunnen trainen. Ik wordt er langzaam aan wel een beetje ongedurig van en ik ga me steeds slechter voelen. Dus had ik maar besloten om te gaan trainen en om exact te zijn een looptraining. Maar weer het bekende euvel, even een koppie thee drinken en de lust is verdwenen. Toch kon ik er niet meer tegen en heb 's avonds alsnog een fiestraining afgewerkt. Het was tenminste iets maar een goed gevoel heb ik er niet echt aan over gehouden.

Dinsdag 28 april
Ook vandaag weer een training gedaan en in combinatie met die vande dag er voor, krijg ik langzaam weer een goed gevoel terug. Een lekker pittige looptraining voor mezelf bedacht en daardoor was ik een uur lekker bezig. Toch wel een heel lekker gevoel als je weer je ding kan doen waar je zo aangewend bent.

Woensdag 29 april
De gebruikelijke fietstocht er naar toe en een lekker pittige zwemtraining afgewerkt. Wel weer in mijn oude baan want ik was niet in een supervorm. Toch lekker stevig doorgetraind en de hele training voorop gezwommen.

Donderdag 30 april
Niet getraind ondanks het de bedoeling was om een looptraining te gaan doen. Overduidelijk dat ik niet supergemotiveerd ben om te trainen. Mijn doel is voorlopig even niet mijn sportprestaties maar mijn ophanden zijnde studie. Uiteindelijk toch maar een fietstraining gedaan omdat rare gevoel te laten verdwijnen dat ik al heb sinds ik minder train. Ik herken de symptonen van het afkicken van het vele sporten.

Vrijdag 1 mei
Niet getraind, ik had andere verplichtingen.

Zaterdag 2 mei
's Morgens wel de zwemtraining gedaan maar de rest van de dag was ingevuld met andere verplichtingen.

Zondag 3 mei
Niet getraind, ik had andere verplichtingen.

Fietstraining
1e training
60' dt1

2e training
60' dt3

Looptraining
1e training
10' in- en uitlopen
8'-6'-4'-7'-5'-3' op dt3
r = 1', sp= 3'

Zwemtraining
1e training
450 meter inzwemmen

3 x 150 meter, 100 armen, 100 hele slag en 100 andere slag, r = 20"

2 x 50 meter benen
2 x 100 meter armen
r = 20"

6 x 50 meter techniek, r = 20"

250 meter hele slag op tempo

250 meter armen

100 meter schoolslag

300 meter hele slag

100 meter uitzwemmen

totaal gezwommen 2.600 meter

2e training
inzwemmen 600 meter

4 x 200 meter afwisselend borst, andere slag, waarbij laatste 100 meter techniek, r = 30"

pyramide, 50 t/m 200 meter en terug, opbouw per 50 meter r = 10" en per baan 5 sec extra r.

150 meter armen

200 meter wisselslag

totaal gezwommen 2.350 meter

Geen opmerkingen: