maandag 13 april 2009

Week 16 2009

Maandag 13 april

Vandaag nog een extra vrije dag omdat het tweede paasdag was. Dus lekker van de gelegenheid gebruik gemaakt om een extra fietstraining af te werken. Het ging heel lekker en het rondje waar ik normaal anderhalf uur voor nodig heb, werkte ik vandaag in 80 minuten af. Toch met een gemiddeld van 32 per uur door kunnen trappen. Het was op de fiets best nog wel aan de frisse kant.

Dinsdag 14 april
Na een aantal mooie dagen en lekker luchtig gekleed, heb ik griepverschijnselen. Ik ben snip- en snipverhouden, brandende ogen en rillerig. 's Avonds maar vroeg naar bed gegaan.

Woensdag 15 april
's Morgensvroeg opgestaan en nog steeds beroerd. Maar ik heb een afspraak met een collega waar ik bepaalde werk voor heb verricht en dat moet ik overdragen. Dus maar naar mijn werk gegaan en de hele dag een beetje halfbakken bij gezeten. Eenmaal thuis mar besloten om het zwemmen te skippen, ik ben nog steeds beroerd. Hopelijk morgen beter want het duurt nu al te lang.

Donderdag 16 april
Vandaag niet veel beter dan gisteren, ook 's avonds weer vroeg naar bedje. De hele nacht liggen zweten als een gek maar de volgende ndag wel een stuk beter.

Vrijdag 17 april
Vandaag voel ik me al een stuk beter en besluit dan ook om 's middags een duurlooptraining van een uur te doen. Gaat wel moeizaam maar toch volbracht. Ik heb een behoorlijke stap terug gedaan.

Zaterdag 18 april
'sMorgensvroeg een zwemtraining afgewerkt en dat viel niet mee. Ik was toch wel behoorlijk moe van die training. Ik heb afgelopen week echt een stap terug gedaan.

Zondag 19 april
's Avonds een duurloop van 75 minuten volbracht en eindelijk ging het weer ietsje beter.


Fietstraining
1e training
90' duurtraining op dt3.

Looptraining
1e training
60' duurloop

2e training
75' duurlooptraining

Zwemtraining
600 meter inzwemmen

6 x 100 meter,1e 3e en 5e borst, 2e, 4e en 6e school, rug ens chool r = 30"

200 benen

pyramide 25 tot en met 100, 100 terug naar 25 meter r = 10" iets 25 meter meer 5" meer rust

4 x 50 meter, 2x techniek en 2x andere slag r = 20"

200 meter uitzwemmen

totaal gezwommen 2.300 meter.

Geen opmerkingen: