maandag 15 juni 2015

Week 24 2015

De eerste week van de week vakantie heeft warm weer opgeleverd. Heel warm weer. Volgens de lokale bevolking is het warmer dan gebruikelijk in deze periode van het jaar. De tweede week levert volgens de voorspellingen minder weer op. In ieder geval lagere temperaturen en ook kans op onweersbuien. Maar afwachten hoe het weer zich ontwikkelt.

Ik heb de Ventoux uit het programma geschrapt. Ook voor de regio Vaucluse zijn de voorspellingen niet goed. Volgens de voorspellingen is het de rest van de week slecht weer. Er staat nagenoeg dagelijks regen en onweer op het programma. Daar heb ik geen zin in. Ik wilde 'm graag beklimmen maar niet met slecht weer.

Het warme weer en het vele trainen heeft toch wel zijn tol geƫist. Ik merk dat het allemaal iets minder gaat. Dus een dagje extra rust is wellicht verstandig. Dat dagje extra rust kwam er ook. Van maandag op dinsdag last van maag- en darmkrampen. De hele nacht in touw geweest.

Trainingen op schema's in de vakantie, dat lukt mij niet. Ik ga toch liever een rondje fietsen door bergachtig terrein. Dus deze week nog maar even flink geprofiteerd van de mogelijkheid om te klimmen.

Na de vakantie kan ik ook weer naar de fysio. De achilleespeesblessure is helemaal terug.

Trainingen
Maandag 8 juni
Training: looptraining
Afgelegde afstand: 6,85 kilometer
Programma: 3 x 15' DT 1

Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 45,07 kilometer
Programma: hersteltraining
Weer: zonnig en warm weer, in de loop van de middag bewolkt, 30+

Dinsdag 9 juni
Extra rustdag

Woensdag 10 juni
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 96,69 kilometer
Programma: DT 1 op het vlakke, DT2/3 in bergachtig terrein
Weer: in de ochtend bewolkt, middag zonnig en warm

Donderdag 11 juni
Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 1.500 meter
Weer: zonnig weer, 30 graden

Vrijdag 12 juni
Geen training

Zaterdag 13 juni
Geen training

Zondag 14 juni
Geen training

Geen opmerkingen: