zondag 28 december 2014

Week 52 2014

Maandag 22 december
Vanaf vandaag vrije dagen tot het nieuwe jaar. En voor de verandering maar een rust dag genomen om te herstellen en verder op te knappen. Gelukkig gaat het ietsje beter. Helaas nog geen schema ontvangen. Hopelijk morgenvroeg wel want anders moet ik zelf iets bedenken.

Dinsdag 23 december
Aan het begin van de middag kreeg ik van Frank het trainingsschema voor de komende maand. Maar toen had ik al een duurlooptraining in zone 1 achter de rug. Op het schema stond een fietstraining maar die kwam er niet van als je al een looptraining hebt gedaan.

Training: duurlooptraining
Afgelegde afstand: 12,1 kilometer
Zone: 1
Programma:
2' wandelen
5 x 15' DT 1
p 2' wandelen

Training: zwemtraining
Afgelegde afstand:

Woensdag 24 december
Volgens het schema moest ik vandaag trainen maar ik heb de training doorgeschoven naar zaterdag.

Donderdag 25 december
1e kerstdag. Een andere kerst dan ik voorheen gewend was. Maar toch een gezellige kerstdag.

Vrijdag 26 december
2e kerstdag. Weer een andere kerstdag dan andere jaren. En toch gezellig.

Training: duurlooptraining
Afgelegde afstand: 8 kilometer
Zone: 1 en 2
Weer: koude winterdag,maar wel zonnig en droog.

Zaterdag 27 december

Training: duurlooptraining
Afgelegde afstand: 14 kilometer
Zone: 1, 2 en 3
Programma:
25' DT 1
2 x 30' DT 2 en 3
Weer: natte sneeuw, koud, 2 graden overdag

Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 2.100 meter
Programma:
300 meter inzwemmen
400 meter (2 x (4 x 50 m. wv 50 slepen, 50 bijleggen, rug en school)
800 meter (8 x 100 meter aandacht voor glijfase, BC hele slag op 70% kmtijd)
500 meter (4 x 125 m. wv 50 school, 50 rug en 25 benen)
100 meter uitzwemmen
alle pauzes 10"

Zondag 27 december
Ik moest voor het ontbijt een duurloop doen. Maar na een korte nacht kon ik het niet opbrengen. Vanwege het mooie zonnige weer maar de fietstraining ingehaald. Ruim 2 uur gefietst. Op zo'n kilometer of tien voor thuiskomst ging het licht uit. Een enorme hongerklop waar ik bij thuiskomst behoorlijk beroerd van was. De geplande zwemtraining maar geskipt.

Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 54,6 kilometer
Zone: 2
Weer: zonnig winterweer, graad of 2

Geen opmerkingen: