zondag 26 oktober 2014

Week 42 2014

Maandag 13 oktober
Vandaag een rustdag. Gelukkig zou ik zeggen want ik ben erg moe.

Dinsdag 14 oktober
Echt herfstweer vandaag. Gelukkig weinig wind maar wel behoorlijke hoeveelheid regen. Het is koud en bij thuiskomst geen zin meer om me om te kleden. Ik sla de looptraining over.

Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 2.300 meter
Opmerkingen: programma niet genoteerd.
Weer: fris weer, regenachtig, harde wind, graad of 13

Woensdag 15 oktober
Vrije dag benut om de opdrachten van de TTN 3 opleiding uit te werken. Zodra ik daarmee aan de slag ga, is mijn lol er gelijk vanaf. Het is weer een hele zure appel waar ik door heen moet bijten.

Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 2.400 meter
Opmerkingen:
400 meter inzwemmen
100 meter (2 x 50 meter, oksel aantikken) r 10"
100 meter (2 x 50 meter, slepen) r 10"
100 meter (2 x 50 meter, bc benen zonder plankje)
100 meter (2 x 50 meter, bc armen zonder pullboy)
200 meter (2 x 100 meter, op 70% kmtijd) r 15"
300 meter (6 x 50 meter, 25 m. RT / 25 m. HT) r 15"
50 meter (schoolslag)
200 meter (2 x 100 meter, BC hele slag, BC armen) r 15"
300 meter (3 x 100 meter, BC armen met paddles) r 15"
50 meter (rug)
200 meter (4 x 50 meter, 25 m. onderwater / 25 m. BC benen) r 15"
150 meter (100 m. BC hele slag / 50 m. school)
150 meter uitzwemmen
Weer: redelijk weer, meestal zonnig weer, graad of 16 droog

Donderdag 16 oktober
Afgelopen nacht slecht geslapen. Bij thuiskomst na het werk een lichte hoofdpijn en absoluut geen motivatie om te lopen. Oh ja, en de stageopdrachten moeten nog af. Dat eerst maar en dan weer sport.

Vrijdag 17 oktober
Vandaag de eerste aanzet voor het nieuwe seizoen. Ik heb een test laten afnemen door Frank Heldoorn. Loop en fietstest om mijn zones te bepalen. Maar ook werd er naar mijn loopstijl gekeken. Een kortere pas, kort grondcontact en bovenarmen bewegen. Aandachtspunten om aan et werken. Afsluitend een zwemanalyse. Bij het zwemmen zijn er de nodige verbeterpunten. Ongeveer een klein uur bezig geweest met de test.

Ik kan niet wachten op de terugkoppeling van de test. En natuurlijk de schema's die gaan volgen.

Zaterdag 18 oktober
Alweer de 6e centrale bijeenkomst van de TTN 3 opleiding. Vooraf het zelfde als bij alle andere bijeenkomsten. Geen zin, al gedemotiveerd door al die formulieren en achteraf toch een leuke dag gehad.
Deze week haast niet getraind door allerlei omstandigheden. Nou ja, het is niet anders. Volgende week maar weer lekker aan de bak.

Zondag 19 oktober
En dan is de week bijna voorbij en heb je nagenoeg niets gedaan deze week. Twee keer zwemmen en niets meer.

Training: duurlooptraining
Afgelegde afstand: 6,7 kilometer
Zone: 3
Opmerkingen: heen naar zwembad
Weer: in de ochtend zonnig, in de middag bewolkt, harde wind, graad of 17

Training: duurlooptraining
Afgelegde afstand:6,7 kilometer
Zone: 3
Opmerkingen: terug van zwembad

Geen opmerkingen: