vrijdag 28 september 2012

Week 37 en 38 2012

The day after de triathlon geeft mij wel een goed gevoel. Dus ben ik blij dat ik ben gegaan.

Heel langzaam kruipen de dagen voorbij. Op het moment van het schrijven moet ik nog één week. Het lijkt kort maar dat is nog heel lang als je er rustig over nadenkt.

Door de afwezigheid van één van de trainers neem ik tijdelijk wat zwemtrainingen waar. Dus zaterdag (15-09-2012) was ik de eerste keer na mijn operatie dat ik weer voor de groep stond. Altijd leuk de complimentjes na de training.

Ik ga de vierde week in na het ongeval. Gelukkig gaat iets beter met mij. De berusting neemt hand over hand toe. Ik begin zelfs weer de rust te vinden om te lezen. Een verhalenbundel van Tessa de Loo verslind ik in een middag.

Op donderdag ben ik ongeduldig want ik wil van het gips af. Nou ja, nog één nachtje slapen.

Vrijdag is het dan zo ver, het gips mag er af. Een volgende teleurstelling wacht, armspieren die bij elke beweging protesteren. Pijnlijk is het enige wat ik kan bedenken.

Ik heb één van de trainers van TVA bereid gevonden om een schema voor mij te schrijven. Dus ik ga weer het goede pad op met als doelstelling onder 12 uur eindigen.

Zaterdag de eerste duurloop gedaan na mijn ongeval. 50 minuten op duurtempo 1. Heerlijk !




Geen opmerkingen: