donderdag 13 september 2012

Week 35 t/m 36 2012

Vorige week werd deelname aan de Classic Long Distance voor mij onmogelijk gemaakt. Ik heb het erg moeilijk en vecht tegen het verdriet en de teleurstelling. Waarom ik spookt steeds door mijn hoofd. De tweede keer in drie jaar tijd, was een keer dan niet genoeg. 

Dan wordt ik op donderdag 30 augustus 2012 geopereerd en wordt de kop van de radius operatief gerepareerd. Op vrijdag krijg ik een nieuwe teleurstelling te verwerken ik ga voor drie weken met beide armen in het gips. Dat betekent dat ik dus drie weken min of meer gehandicapt zal zijn wat ik kan bijna niets zelf doen en moet overal mee worden geholpen. In de dagen erna zakt mijn gemoedstoestand heel ver terug.
Zo erg dat ik helemaal niets meer wil.

Ik neem toch maar het besluit om bij de triathlon te gaan kijken. Spijt heb ik niet want ik geniet van de atleten, van de entourage en de steun van mijn clubleden. Het wordt al met al een mooie dag.

Het was al een lastig jaar en dat blijft het ook nog even. Moeilijke beslissingen genomen en knopen doorgehakt. Knopen die best wel impact zullen hebben op mijn leven.



Geen opmerkingen: