maandag 16 juli 2012

Week 28 2012

Ook voor deze week zijn de weersvoorspellingen niet goed te noemen. Iedere dag kans op wisselvallig weer. Het kenmerkt dit seizoen toch wel een beetje.

Maandag was een rustdag en broodnodig ook want ik ben moe. Ook maandagavond weer te laat naar bed en na een nachtje van amper 5 uurtjes slapen toch op dinsdagochtend weer op de fiets gekropen om naar het werk te gaan. Twee keer fietsen en dus trainen. Ik besluit zelfs om dit nog een keer te doen deze week. Mede omdat de voorspellingen niet best zijn en dan hoef ik in het weekend niet 4 uur te trainen. In de avond nog naar de zwemtraining gegaan en lekker getraind.

De zwemtraining van woensdag werd door mezelf verzorgd en kon ik dus niet zelf trainen. Vervelend maar omdat ik vrijdag in het buitenwater ga trainen haal ik die gemiste training wel weer in.

Donderdag een duurlooptraining gedaan omdat het enige is wat ik momenteel kan doen met die ribben. Lekker een minuut of 90 lopend doorbrengen. Het ging redelijk goed en dat geeft me een beetje vertrouwen voor de hele.

Het is deze week zo'n slecht weer dat de geplande extra training woon-werk verkeer op donderdag al kwam te vervallen. Nadat op donderdag zware regen en onweersbuien over Nederland trokken was het op vrijdag de beurt aan een grijze dag met heel veel regen. Kortom een week met vreselijk weer.

Zaterdag was het bijna de hele dag slecht weer. Ik ging pas een duurlooptraining doen in de middag. Later naar de zwemtraining om mee te trainen met de jeugd en het tweede uur zelf training verzorgen.

Zondag was het gelukkig redelijk weer en heb ik de fietstraining gedaan. Wederom 4 uur trainen. De laatste training voor deze week.

Trainingsschema week 28
Fietstraining
1e training
90' duurtraining op dt 2

2e training
100' duurtraining op dt1

3e training
240' duurtraining op dt2

Looptraining
1e training
90' duurlooptraining

2e training
120' duurlooptraining

Zwemtraining
1e training
300 meter inzwemmen
5 x (350 meter + 100 meter school) (steeds één baan meer op snel tempo) r1 = 30", r2 = 30"
50 meter uitzwemmen
totaal gezwommen 2.600 meter

2e training
40' training in het buitenwater

3e training
totaal 2.200 meter gezwommen

Geen opmerkingen: