maandag 7 september 2009

Week 37 2009

Maandag 7 september

In de ochtend mijn eerste mondeling tentamen gedaan en geluukig geslaagd. Da's tenminste een hele opluchting en kan ik verder met de volgende modules. Ik ben vroeg thuis maar omdat ik slecht heb geslapen afgelopen nacht, besluit om af te zien om te gaan trainen. Ik ga lekker zitten en begin vast met de voorbereidingen van de les van woensdag. Zo heb ik morgen extra ruimte om een fietstraining te gaan doen.

Dinsdag 8 september

Vandaag is het schitterend weer, eigenlijk zomers warm. Na de studievoorbereidingen voor morgen, snel de fietskleding aangetrokken een een fietstraining afgewerkt. Lekker 90 minuten stampen op duurtempo 2/3 in het volle zonnetje. Heerlijke momenten zijn dat.

Tijdens de training van de kids een looptraining gedaan. Ik had iemand mee die graag een duurloop wilde meemaken. Het programma vanwege de warmte en de relatieve onervarenheid met looptrainingen van degene die mee wilde trainen, maar aangepast in een duurloop. Wel eentje met een drietal langere sprints erin om te laten weten dat een duurloop met versnellingen ook best lastig kan zijn.

Woensdag 9 september

Vandaag een cursusdag en dus was het maar de vraag of ik wel op tijd thuis zou zijn. Dat was het geval en dus was het weer haasten om op tijd bij het zwemmen te zijn. Dat lukte ruimschoots mede doordat ik het windje mee had. Een lekkere zwemtraining afgewerkt en tenminste een keertje niet in een tempo wat ik niet bij kan houden.

Donderdag 10 september

Lekker geen zin om te trainen dus helemaal niets gedaan.

Vrijdag 11 september

Wederom een cursusdag maar geen stress want ik moest alleen maar naar huis om om te kleden. Een lekkere looptraining gedaan in duurtempo 3. Het kost me absoluut geen moeite om te herstellen tijdens de trainingen. Ik ben gewoon in een hele goede conditie.

Zaterdag 12 september

Vanmorgen een relaxte duurloop gedaan van ruim 75 minuten. Aansluitend lekker een zaterdagochtend ontbijtje genuttigd. De rest van de dag lekker gechilt en 's middags naar de zwemtraining.

Zondag 13 september

Voor de middag stond er een uitje op het programma en daarom wilde ik 's morgens nog even 60 minuten mountainbiken. Dat ging allemaal nog goed maar net na thuiskomst werd ik verrast door een vervelend bericht waardoor het uitje in het water viel.

Fietstraining
1e training
90' op dt 2

2e training
60' mountainbiken

Looptraining
1e training
60' duurloop op dt 2

2e training
10' inlopen
3 x (4 x 1' + 4') op dt 3, r = 30 ", sp = 1'
10' uitlopen

3e training
75' duurloop op dt 2

Zwemtraining

1e training
inzwemmen 400 meter
6 x 100 meter techniektraining, r = 30"
10 x 50 meter hele slag, r = 20"
200 meter armen
100 meter schoolslag
250 meter hele slag
6 x 25 meter hoog tempo, geen pauze
uitzwemmen 300 meter
totaal gezwommen 2.500 meter

2e training
gegevens kwijtgeraakt

Geen opmerkingen: