maandag 18 mei 2009

Week 20 2009

Maandag 11 mei
De start van mijn opleiding op mijn werk. Twee dagen in Nederland verblijven in een Hotel waar uitleg over de opleiding, de lesstof, stageopdrachten en de toetse wordt gegeven. Altijd een leuke start maar ook een vermoeiende start. Lange dagen vol informatie en de dag van de overnachting meestal ook wel tot laat in de kroeg.

Dinsdag 12 mei
Na een betrekkelijk korte nacht vroeg op gestaan om een looptraining te doen. Het wordt een duurloop van 60 minuten en die gaat natuurlijk niet super. Maar toch volbracht en daar ben ik wel blij. De rest van de dag zit vol en na de etensklok pas thuis. Omdat je een paar dagen weg ben geweest wil je die tijd op de een of andere manier inhalen dus veel te laat naar bed.

Woensdag 13 mei
Gewone tijd opgestaan en da's toch wel heel vroeg. Ik moet het dagelijkse ritme nog afleren. Ik hoef geen 8 uur te maken op een stagedag want ik kan deze dagen zelf indelen. Eigenlijk heel erg moe, te moe als ik 's middags thuis kon om op de fiets naar de zwemtraining te gaan. Zelfs te moe om de zwemtraining te doen en lig dus ook hopeloos achter tijdens de training. Het valt op want anderen spreken zij er op aan, met de vraag of ik een off day heb. Met de nodige moeite de training volbracht.

Donderdag 14 mei
Nog steeds bekaf en bij thuiskomst na de eerste lesdag, besluit ik om een looptraining te gaan doen. Ik ga laat de deur uit tot ergernis van mijn partner, die mij nog meegeeft dat ik minder zou gaan trainen tijdens de opleiding. Maar ik moet gewoon, mijn hele kop zit vol en ik ben zo duf dat ik er beroerd van ben. Ik kon heel moeilijk op gaan en na tien minuten inlopen, begin ik aan het intervalprogramma. Ik begin warm te worden en eindelijk krijg ik een heerlijk gevoel. Ik train dus gewoonweg top en dat heb ik lang niet gehad. Ik heb super veel plezier en kom met een voldaan gevoel binnen. Daar wacht een vervelende opmerking op mij want ik zou minder gaan trainen en nu kom ik zo laat binnen en moet dan nog eten. Ik laat het maar langs me heen gaan.

Vrijdag 15 mei
Vandaag wordt mijn partner plotsklap opgenomen in het ziekenhuis en staat de rest van de week en mijn te besteden tijd op zijn kop. Het betekent ook het einde van de trainingsweek en heb ik dus niets meer gedaan.

Ik heb alleen de looptrainingen vastgelegd want de gegevens van de zwemtraining heb ik per abuis weggegooid.

Looptraining
1e training
60' duurloop

2e training
10- in en uitlopen
5 x (1', 2' en 3') op dt 3, r = 30" en sp = 2'.

Geen opmerkingen: