woensdag 25 maart 2009

Week 13 2009

Maandag 23 maart
Geen trainingsdag

Dinsdag 24 maart
Gisteren was het rond slecht en vooral waanzinnig koud ten opzichte van de afgelopen dagen.
Ik merk gelijk dat mijn motivatie terugloopt en dat ik me slechter ga voelen. Ik heb steeds meer moeite met de kou en er bekruipt mij het idee dat ik misschien wel iets onder mijn leden zou kunnen hebben. 'S Avonds een looptraining gedaan en op weg het gewoon belachelijk koud gehad. Ik heb een looptraining in een parkeergarage afgewerkt en pas aan het einde van de training op temperatuur geraakt.

Woensdag 25 maart
Ik moest voor mijn werk een niveautest doen en wachtend bij de bushalte bekroop mij de kou weer maar ook dat onaangename gevoel dat ik krijg met dat koude weer. Ik kijk het nog even aan en anders toch maar eens naar de huisarts.
Na de test met een zware inspanningshoofdpijn naar huis afgereisd. Eenmaal thuis eerst even lekker geluncht en kort daarna een paracetamol genomen. Vanwege het enorm slechte weer maar met de auto naar de zwemtraining gegaan. Toch maar weer in een hogere baan gezwommen met als gevolg dat ik hard heb moeten werken om ook maar enigzins in het spoor te kunnen blijven van de snelle jongens. Na de training kwam ik total loss uit het water en aansluitend lekker gedoucht en naar huis.

Donderdag 26 maart
Vandaag kwam ik laat thuis van mijn werk want ik was op pad geweest. Ook vandaag was het uitgesproken slecht weer en daarbij kwam ik ook thuis met weer dat beroerde gevoel waar ik steeds last van heb de laatste weken. Maar dan met name als het dat koude en natte weer is.
Dat had toch gevolg dat ik weer geen zin had om te gaan trainen.

Vrijdag 27 maart
Ook vandaag niet getraind. Het koude weer geeft me steeds meer een slecht gevoel alsof ik ziek ben of moet worden. Ik verlang echt naar beter en vooral warmer weer.

Zaterdag 28 maart
Vanmorgenvroeg besloten om toch maar weer een supplement te nemen. Alhoewel ik voor mijn gevoel voldoende juiste voeding binnen krijg, lijkt het erop alsof ik toch te weinig weerstand heb.
Natuurlijk regende het vanmorgenvroeg weer en dus toch maar weer een intervaltraining in de parkeergarage afgewerkt. Op de zaterochtend lukt dat heel goed en het ging ook echt lekker.

's Middags de zwemtraining. Ik ben deze hele week al helemaal niet in topvorm en daarbij afgelopen nacht ook nog eens superslecht geslapen, dus het zwemmen ging niet super. Athans ik was te moe om echt mijn best te doen om bij te blijven. Heb er dus een luie training van gemaakt.

Zondag 29 maart
Ook niet getraind.

Fietstraining
Geen

Koppeltraining
Geen

Looptraining
1e training
10' in- en uitlopen
40' heuveltraining op dt3

2e training
10' in- en uitlopen
5 x 1' op dt 3
r = 1'
40'heuveltraining op dt4

Zwemtraining
1e training
400 meter inzwemmen

5 x 200 meter, wv 1e, 3e en 5e armen en de 2e en 4e hele slag, geen rust

6 x 75 meter, onderverdeeld in armen, benen, 2xhele slag, schoolslag en rugslag, r = 20"

16 x 25 meter, iedere 35 sec. weg

3 x 125 meter, wv 50 hele slag, 50 armen en 25 benen.

75 meter uitzwemmen

totaal 2.725 meter gezwommen

2e training
400 meter inzwemmen

2 x 200 meter rustig tempo, r = 10"

8 x 25 meter snel, r = 15"

50 meter benen

2 x 200 meter rustig tempo, r = 10"

4 x 50 meter snel, r = 15"

2 x 200 meter rustig tempo, r = 10"

2 x 100 meter snel, r = 25"

200 meter rustig

100 meter snel

200 meter rustig

50 meter uitzwemmen

totaal gezwommen 2.800 meter

Geen opmerkingen: