dinsdag 10 maart 2009

Week 11 2009

Maandag 9 maart
Op mijn werk 's middags had ik me voorgenomen om bij thuiskomst te gaan trainen. Maar op weg naar het station vond ik het al wel best koud. Eenmaal thuis aangekomen was alle motivatie om te gaan trainen helemaal weg was. Het was toch wel zonnig maar erg fris.

Dinsdag 10 maart
Vandaag was de motivatie om te gaan trainen ook weer niet 100%. Ik heb wel getraind maar niet goed want ik kwam niet in de hartslagfrequentie van dt4 terecht. Het lukte de hele training niet en zelfs de vierde serie wilde helemaal niet. Uiteindelijkde training wel helemaal volbracht maar niet met een tevreden gevoel. Het weer is één van de redenen maar er zijn ook andere redenen die mijn motivatie aantasten. Op naar de woensdag waar de zwemtraining op het programma staat.

Woensdag 11 maart
Enkele verkwikkelijke gebeurtenissen hebben er voor gezorgd dat ik tijdens het zwemmen er niet echt bij was. Ik heb geen idee meer van het trainingsprogramma of de afgelegde afstand.

Donderdag 12 maart
Ik had een looptraining op het programma staan maar ik heb geskipped. Ik kwam laat thuis na een kennismakingsgesprek voor een functie op mijn werk. Dat kennismakingsgesprek was eigenlijk iets meer dan een kennismakingsgesprek en had meer weg van een inhoudelijk gesprek met over bepaalde aspecten binnen dat vakgebied. Ik had niet zo goed gevoel over het gesprek en weet ook wel waar ik het heb laten liggen.
Ik ben eenmaal thuis niet meer gaan trainen omdat het al laat was en ik eigenlijk weinig zin meer had om te gaan trainen.

Vrijdag 13 maart
Vanmorgen rond de klok van 8 uur werd ik gebeld met het heugelijke nieuws dat ik ben aangenomen voor de functie. Ik had vandaag ook een cursus en heb dus maar even echt van het nieuws kunnen genieten. Ik was nog wel vroeger naar huis gegaan om te fietsen maar het werd uiteindelijk een looptraining omdat ik alsnog ben gaan genieten van het feit dat ik ben aangenomen.

Zaterdag 14 maart
Door omstandigheden ging mijn dochter niet naar de zwemtraining en daardoor bleef ik ook liggen in bed. En dan start de dag heel anders en kwam er van het lopen niets meer terecht. Later wel naar de zwemtraining geweest. Maar in tegenstelling tot andere trainingen heb ik niet bijgehouden wat ik heb gewommen.

Zondag 15 maart
Toch nog maar even 75 minuten gefietst. We hadden wat gepland voor de middag maar dat ging niet door. Toen maar een lekkere strandwandeling gemaakt.

En daar wilde ik deze bizarre week ook maar mee afsluiten.

Geen opmerkingen: