dinsdag 3 februari 2009

Week 6 2009

Maandag 2 februari
Gelukkig opgestaan met het gevoel dat het weer beter gaat. Ik heb zelfs een 1 uur langer doorgewerkt. De vermoeidheid is ook minder maar voor de zekerheid wel op tijd naar bed gegaan.

Dinsdag 3 februari
Ik ben weer nagenoeg hersteld en merk dat vooral bij het opstaan. Ik voel me lekker en ga zonder problemen naar mijn werk. 's Middags een 1/2 uurtje langer doorgewerkt en bij thuiskomst mijn loopschoenen aangetrokken en een duurloop van 60 minuten gelopen. Dat ging voor mijn gevoel lekker en mijn enkel heeft zich ook redelijk gehouden. Maar kijken hoe mijn enkel aanvoelt als ik morgen op sta. Terugkoppeling van Juriaan gehad en stelde voor om even wat gas terug te nemen. Zodat de zin en motivatie weer terugkomt.

Woensdag 4 februari
Weer op de fiets naar Haven. Zware fietstocht omdat de weg er na toe nog behoorlijk vol met sneeuw lag. De zwemtraining was lekker pittig en gaf voldoende voldoening. Na de training kreeg ik het advies om toch maar een baan hoger te gaan zwemmen omdat mijn tempo te hoog ligt.
Na de training op mijn gemakkie terug gefietst.

Donderdag 5 februari
Op mijn werk meerdere malen naar buiten gekeken naar de regen. Motivatie om te gaan lopen naar het nulpunt gezakt. Gelukkig bij thuiskomst 's middags was het droog en dus direct omgekleed en een looptraining gedaan. Deze ging wat minder omdat ik moe was. Teken dat ik nog niet helemaal de ouwe ben.

Vrijdag 6 februari
Ik was vandaag thuis aan het werk. Normaal geeft mij dat de ruimte om de dag in te plannen zoals mij dat het beste uitkomt. Ik had ook nog een andere zaken te regelen en hoopte dat allemaal op één dag te kunnen doen. Helaas lukte dat niet want om 17.45 uur klapte ik mijn PPC dicht en moest toen ook nog mee om het vriendje van Raymond naar huis te brengen. Eenmaal terug wilde de rest graag eten dus uiteindelijk kwam van het trainen niets terecht.

Zaterdag 7 februari
Ik baalde toen om 05.00 uur de wekker afging. Na een aantal weken niet vroeg te hoeven opstaan viel het niet mee om er nu wel uit te moeten. Samantha aan het trainen en ik kan dan mijn looptraining doen. Deze heb ik moeten omzetten want morgen gaan we weg. Een duurloop waar ik normaal geen moeite mee heb, daar had ik vanmorgen wel moeite mee. Dat koude weer begint me tegen te staan en daardoor loop ik niet lekker. Ik word nauwelijks warm tijdens zo'n loop.
's Middags kregen we een clinic aangeboden door Thijs Valkengoed (Olympisch zwemmer schoolslag). Weinig meters en alleen maar techniek. Leerzaam maar niet vermoeiend.

Fietstraining
Geen

Looptraining
1e training
60 minuten duurloop

2e training
15 min dt1
20 min dt2
15 min dt1

3e training
60 minuten duurloop

4e training
10 min in- en uitlopen
3 x (5 min 15/45)
r = 2 min.

Zwemtraining
1e training

500 meter inzwemmen

2 x 250 meter, wv 100 metere armen, 50 meter schoolslag en 100 meter benen
sp = 30 sec

10 x 125 meter, wv 100 meter hele slag op 80% kilometertijd en 25 meter schoolslag
rust = 10 sec

250 meter steigerung

200 meter uitzwemmen

2e training
Techniektraining

Geen opmerkingen: