vrijdag 3 oktober 2008

Week 38

Vanaf deze week wilde ik de draad maar weer eens oppakken. Mijn schema's waren tot en met de week na de triathlon, dus ik moest maar zelf iets bedenken. Uit de schema's kan ik genoeg halen om te trainen alleen heeft dat niet het gewenste effect. Op zich is dat ook weer niet zo erg want ik train niet gericht.

De eerste duurlooptraining ging moeizaam. Ik had niet anders verwacht als je ruim twee weken niets hebt gedaan.

De zwemtraining van woensdag heb ik laten lopen want één van mijn beste collega's gaf een receptie omdat hij 25 jaar in dienst is bij onze werkgever.

De tweede training was ook een duurlooptraining en die ging al aanzienlijk beter.

Zaterdag heb ik wel weer de training bij TVA meegedaan. Ik wilde ook nog een fietstraining afwerken en dat heb ik voor het zwemmen gedaan.

Alle begin na zo'n intensieve periode is moeilijk maar ik heb in ieder geval de draad weer op kunnen pakken.

Fietstraining
1e training
10 minuten dt1
30 minuten dt 3
10 minuten dt1

Looptraining
1e training
1 uur dl met iedere 4 minuten 15/45 op dt3

2e training
1 uur dl

Zwemtraining
1e training
niet

2e training
Inzwemmen 350 meter
4 x 100 meter hele slag (seriepauze 20 seconden)
4 x 50 meter armen (seriepauze 20 seconden)
4 x 50 meter benen (seriepauze 20 seconden)
2 x 200 meter hele slag
2 x 50 meter sprint
2 x 100 meter hele slag
2 x 50 meter sprint
4 x 100 meter, 1e en 3e schoolslag en 2e en 4e rug.
Uitzwemmen 150 meter
Totaal 2.500 meter.

Geen opmerkingen: