zondag 16 september 2007

Oei

Het was inmiddels alweer twee weken geleden dat ik een fietstraining had afgewerkt. Dus dacht ik afgelopen donderdag, ik ga vandaag maar een fietstraining inplannen. Dus de intervaltraining van donderdagavond moest wijken voor de fietstraining. Ik wilde via de Vogelweg naar Dronten fietsen en dan over Lelystad terug naar Almere. De afstand schat ik op ongeveer een 70 รก 75 kilometer in. Eenmaal op weg, dacht ik, weet je wat ik fiets de route van de hele triathlon. Omdat ik al op weg was heb ik de route in omgekeerde richting gefietst.
Dan weet je in ieder geval dat je minimaal 60 kilometer heb gefietst. Ik kwam ook niet verder dan die 60 kilometer want na ongeveer 40 kilometer voelde ik mijn bovenbenen dik worden.
De laatste 20 kilometer heb ik dan ook niet meer lekker gefietst.

Vrijdag was een absolute rustdag, gevolgd door de zaterdag waarop ik een duurloop had gepland van 1 1/2 uur. Samantha aan het trainen voor het wedstrijdzwemmen zodat ik lekker mijn bekende rondje (zwembad in Stad naar de Hollandse brug via het Kromslootpark terug) kon lopen. Ik kan wel zeggen dat het rondje heel goed ging want ik was binnen de 1 1/2 uur weer terug. Voor mij is dat een goede graadmeter om te zien of ik goed gelopen heb. Het ging heel makkelijk. Helaas kon ik wegens omstandigheden niet naar de zwemtraining. En zoals het er nu uit ziet moet ik volgende week zaterdag ook al skippen. Geen paniek, er is tijd zat tot volgend jaar augustus.

Geen opmerkingen: