maandag 3 september 2007

Het gaat echt de goede kant op

De titel zegt eigenlijk al genoeg. Ik merk dat het steeds beter met me gaat. De gezondheidsproblemen nemen in een rap tempo af en daardoor neemt de energie toe. Ik moet er wel voor waken dat ik op tijd rust neem en vooral voldoende rust.

Ik heb zaterdagmorgen een duurloop van 1 1/2 uur gelopen. Het oude vertrouwde rondje naar de Hollandse brug en terug naar het zwembad in Stad. Het ging echt lekker vooral omdat ik goed het tempo kon vasthouden. Aan het einde van de duurloop zeven korte tempoversnellingen ingelast.

Zaterdagmiddag heb ik vervolgens voor de eerste keer deelgenomen aan de zwemtraining. Ondanks de duurloop van diezelfde ochtend had ik nog voldoende energie over om lekker mee te trainen. Voor dat je het door hebt is het uurtje trainen zo voorbij.

Geen opmerkingen: