vrijdag 21 augustus 2015

Week 33 2015

Nog ruim vier weken tot aan de hele. Het wordt spannend of ik de fysieke belasting van het lopen aan kan. Ik heb in ieder geval veel op de fiets getraind dus dat zou mij voldoende zekerheid moeten bieden.

Op dinsdagavond de zwemtraining bij de vereniging verzorgd. Een training uit de losse pols met veel snelheid. De atleten vonden het toch wel een leuke training.

Na twee dagen fietstrainingen was het eindelijk weer eens op een woensdag een zwemtraining. Ik was in vorm want mijn mede atleten klaagden allemaal over de snelheid. Ik begin me sterk te voelen en dat geeft een goed gevoel.

Trainen, trainen en nog eens trainen. Het leven van een triatleet. Ik ben er weer langzaam van te genieten. Maar ervaar ook de moeilijkheid met combineren van trainen en werk. Deze week lukte het gewoon niet om mijn trainingsuren te halen.

Zaterdag koppeltraining gedaan. Ik voelde me heerlijk en had er echt zin in. Dat was zondag ook zo ondanks het fietsen in de regen.

Trainingen
Maandag 10 augustus
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 76,73 kilometer
Programma: voornamelijk DT 1
Weer: in de ochtend en een deel van de middag bewolkt, later wisselend bewolkt, 21 graden

Dinsdag 11 augustus
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 55,04 kilometer
Programma: DT 1 en DT 2
Weer: bewolkte dag, 20 graden

Woensdag 12 augustus
Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 2.850 meter
Programma:
500 meter inzwemmen
1.000 meter (10 x 100m. HT) p 20"
500 meter (10 x 50 m. armen) p 20"
250 meter (10 x 25 m. sprint) p 20"
600 meter (8 x 75 m RT) p 20 "

Donderdag 13 augustus
Training: looptraining
Afgelegde afstand: 14,60 kilometer
Programma: 2 x DT 1 en 3 x DT 2
Weer: lekker zonnig weer, lekker windje erbij, regen laat op de avond, 23 graden

Vrijdag 14 augustus
Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 2.250 meter
Programma: buitenzwemmen
Weer: overdag de nodige buien, onweer, 20 graden

Zaterdag 15 augustus
Training: Koppeltraining
Afgelegde afstand: 60.25 kilometer
Programma:
3 x 50' DT 2 + 1 x 30' DT 2 (28.79 kilometer)
4 x 15' herstel (31.46 kilometer)
Weer: wisselend bewolkt, fikse regenbui in de ochtend, 18 graden

Zondag 16 augustus
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 94.81 kilometer
Programma: rondje parcours Challenge, DT 2
Weer: grijze dag, veel regen, 16 graden

Geen opmerkingen: