maandag 21 april 2014

Week 15 2014

Maandag 7 april
Door omstandigheden niet kunnen trainen.

Dinsdag 8 april
Vandaag niet getraind net als gisteren. Ik ben geloof ik echt aan het afkicken. Gisteren een goede reden maar vandaag gewoon geen zin.
Wel de zwemtraining bezocht en weer lekker getraind.

Woensdag 9 april
Ik moest vandaag zwemtraining geven dus om het gebrek aan sport te compenseren maar naar het zwembad gelopen. Zo toch weer bijna 13 kilometer getraind en het ging lekker. Duur is lekker !

Donderdag 10 april
Vandaag moest ik de eerste looptraining zelfstandig verzorgen. Op zich ging het best redelijk en kreeg toch nog wat feedback. Gelukkig feedback waar ik wat mee kan.

Vrijdag 11 april
Geen bijzonderheden te melden.

Zaterdag 12 april
Mooi weer dus fietsweer. In de ochtend op de fiets gestapt en bijna 75 kilometer gefietst. Het rare vandaag was dat ik een hongerklap kreeg. Iets wat eigenlijk bijna nooit voorkomt bij mij.
Later naar de zwemtraining gegaan en daar merkte ik nog een keer dat ik diep gegaan ben vandaag. Wel lekker gezwommen.

Zondag 13 april
De dag begon redelijk maar al snel trok het dicht. Wisselend bewolkt, frisse, stevige wind maar wel droog.
Rondje over Blaricum gefietst en da's toch weer ruim 60 kilometer. Ondanks de stevige wind lekker gefietst.

Trainingen week 15
Fietstraining
1e training
duurtraining 74,5 kilometer

2e training
duurtraining 60,6 kilometer

Looptraining
1e training
duurloop 12,7

2e training
clubtraining

Zwemtraining
1e training
600 meter inzwemmen
vervolgens verschillende opdrachten die steeds 5 minuten moesten worden uitgevoerd

2e training
550 meter inzwemmen
2 x (4 x 50 meter, slepen, bijleggen , 1 op 3 ademen, 1 op 5 ademen) r 15"
8 x 100 meter (op 90% kmtijd) r 20"
4 x 50 meter (armen, benen, school en rugslag) r 10"
2 x 300 meter (op 75% kmtijd) r 20"
6 x 25 meter (op kmtijd) r 15"
totaal 2.900 meter




Geen opmerkingen: