vrijdag 19 oktober 2012

Week 41 2012

Ik heb met één van de trainers van mijn vereniging afgesproken dat hij voor mij mijn trainingsschema gaat schrijven. Ik start volgende week met het nieuwe schema want deze week ben ik een aantal dagen op conferentie.

Op dinsdag een duurloop van 90 minuten gedaan op het strand. Jammer genoeg kreeg ik de volgende dag erg veel last van linker knie. Daarom de looptrainingen even overgeslagen tot na het bezoek aan de fysio. Die moet eerst maar even mijn knie behandelen en de volgende keer maar weer mijn armen.

Vrijdag naar de fysio geweest en de behandeling geeft een beetje rust. Helemaal over is het nog niet maar wellicht met wat extra rekken en strekken kom ik een heel eind.

De motivatie om deze week wat te doen is niet groot. Ik denk dat dit komt door en mijn knieproblemen en de overige omstandigheden. Het is een beetje aanmodderen tot de grote stap.

Zaterdag voor het eerst weer gefietst na 7 weken. Een beetje angstig zit ik op de fiets en ben super geconcentreerd. Het is een pijnlijke klus want mijn handen, polsen en mijn ellebogen voelen nog niet goed aan. Wel lekker een uurtje gezwommen alhoewel ik nu pas merk hoeveel kracht en snelheid ik heb ingeboet.

Zondag een rustige duurloop gedaan. In afwachting van het trainingsschema heb ik deze loop nog even ingepland. Ik heb voor de zekerheid nog maar even een mail gestuurd aan Jos.


Trainingsschema
Zwemtraining
1e training
300 meter inzwemmen
4 x 75 meter (25 m. benen en 50 m. armen) r = 15"
2 x 150 meter (50 m. benen en 100 m. armen) r = 20"
1 x 300 meter (100 m. benen en 200 m. hele slag) r =20"
6 x 25 meter hoog tempo, r = 15"
5 x 50 meter rustig tempo, r = 15"
4 x 25 meter hoog tempo, r = 15"
3 x 50 meter rustig tempo, r = 15"
2 x 25 meter hoog tempo, r = 15"
1 x 50 meter rustig tempo, r = 15"
200 meter armen
2 x 50 meter (2e 50 m. 2 á 3 seconden sneller dan 1e), r = 15"
totaal gezwommen 2.250 meter

Looptraining
1e training
90' duurlooptraining

2e training
90' duurlooptraining op dt1

Geen opmerkingen: